صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

جلالی‌زاده: رقابت سالم مانع قطبی شدن جامعه می‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه جامعه ما یک بار در انتخابات دو قطبی شدن را تجربه کرد که هنوز آثار آن باقی است، گفت: رقابت سالم در انتخابات مانع قطبی شدن جامعه می‌شود. احزاب، جناح‌ها و نامزدهای انتخابات دنبال رقابت سالم باشند.
کد خبر : 122984

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، جلال جلالی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نحوه جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه در مقطع انتخابات و نقش نامزدهای انتخابات و جریان‌های سیاسی، اظهار کرد: اگر هدف در انتخابات خدمت به جامعه و مصالح کشور باشد، تنش ایجاد نمی‌شود، اما اگر هدف حذف رقیب به هر قیمتی باشد،‌ جامعه دچار تنش شده و دو قطبی می‌شود.


وی در ادامه افزود: نامزدهای انتخابات برای جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه، اخلاق سیاسی را مدنظر قرار دهند و به رقیب خود احترام گذاشته و رقابت سالم را دنبال کنند.


این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه انتخابات بدون رقابت امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات سالم همه احزاب و جناح‌ها باید نامزد داشته باشند و با هم رقابت کنند تا مردم در نهایت نامزد مورد نظر خود را برگزینند.


جلالی‌زاده در پایان با اشاره به اینکه رقابت واقعی باید میان احزاب و جناح‌های سیاسی در انتخابات شکل بگیرد، گفت: اگر همه جناح‌ها در انتخابات نامزد داشته باشند و رقابت سالم و در چارچوب قانون شکل بگیرد و نامزدها به یکدیگر احترام گذاشته و دنبال تخریب یکدیگر نباشند،‌ جامعه دوقطبی نمی‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر