صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
در گفت‌و‌گو با آنا؛

بهادر مولایی: به اتهام توهین به «نظام جمهوری اسلامی» تعلیقم کردند/ از فدراسیون شکایت می‌کنم

وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: فدراسیون وزنه برداری مدعی است که من به نظام جمهوری اسلامی توهین کردم که این ادعا کاملا غلط است چرا که من تنها در یکی از مصاحبه هایم گفته بودم برای "ایران متاسفم که مربی وزنه برداری تیم، فلان شخص است". این حرف به معنی این است که من به نظام جمهوری اسلامی توهین کرده‌ام؟!
کد خبر : 122863

بهادر مولایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره حکم فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر تعلیق فعالیتش در وزنه برداری، گفت: «چند روز پیش در یک برنامه رادیویی من و دکتر باقری نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری بر روی خط برنامه بودیم و در مورد اتفاقاتی که برای من در این مدت افتاده بود با یکدیگر صحبت کردیم، اما در آن برنامه مجری طوری حرف می‌زد که گویا من از مصاحبه‌هایی که این مدت در مورد اتفاقات وزنه‌برداری کردم پشیمان هستم و حالا هم قصد عذرخواهی دارم.»


وی ادامه داد: «در حالی که من به هیچ عنوان از مصاحبه‌ها و انتقادهایی که به فدراسیون داشتم پیشمان نیستم چرا که واقعیت‌ها را گفتم و براساس آنها حرف زدم. من به عنوان کسی که سال‌ها وزنه می‌زنم و حدود 10 سال در تیم ملی حضور داشتم فقط واقعیت وزنه‌برداری را بازگو کردم و قصد بی‌احترامی و توهین هم به هیچ کس را نداشتم.»


وزنه‌بردار فوق‌سنگین تیم ملی ایران اظهار کرد: «‌حق من به عنوان کسی که سال‌ها در تیم ملی بوده و در همه مسابقات افتخارآفرینی کرده ضایع شده‌ است و من برای نشان دادن واقعیت‌ها مصاحبه‌ کردم اما در این میان نه به کسی توهین کردم و نه بی‌احترامی از من سر زده است. صحبت‌های من همگی براساس مستندات و واقعیت‌ها بوده که به مذاق آقایان خوش نیامد و آنها هم من را تعلیق کردند. اگر شرایط به این صورت است در فدراسیون اعلام کنند که کسی حق اعتراض و یا مصاحبه ندارد. در آن مصاحبه رادیویی مجری برنامه منتظر بود که من از فدراسیون عذرخواهی کنم و من را در این موقعیت قرار دارد و من هم مجبور شدم عذرخواهی کنم در حالی که خواسته قلبی من این نبود.»


مولایی ادامه داد: «بعد از آن مصاحبه رادیویی دکتر باقری با من تماس گرفت و گفت که به اتفاقات و صحبت‌هایی که در این چند وقت رخ داده است کاری ندارد و تنها به عنوان پزشک مراحل درمانی ام را پیگیری می کند که از او تشکر می کنم.»


وی همچنین به علت تعلیقش از طرف فدراسیون وزنه‌برداری اشاره کرد و گفت: «تعلیق من از طرف فدراسیون به چند علت بود که من از نظر حقوقی این موضوع را دنبال می‌کنم تا حق خودم را بگیرم. آنها من را به دلیل مصاحبه هایم تعلیق کردند. فدراسیون مدعی است که من در یکی از مصاحبه هایم گفتم که «صدا و سیما حقوق‌بگیر فدراسیون است» آنها این صحبت من را بد برداشت کردند چرا که من نگفتم صدا و سیما حقوق‌بگیر فدراسیون است، من گفته بودم که «کارشناسی که از طرف فدراسیون به صدا و سیما رفته است حقوق بگیر فدراسیون است.»


مولایی ادامه داد: «یکی دیگر از مواردی که باعث تعلیق من شد این است که فدراسیون مدعی است که من به نظام جمهوری اسلامی توهین کردم. توهین به معنای فحاشی است، در حالی که من هیچ کدام از این موارد را انجام نداده‌ام. من تنها در یکی از مصاحبه هایم گفته بودم برای «ایران متاسفم که مربی وزنه‌برداری تیم، فلان شخص است. این حرف به معنی این است که من به نظام توهین کرده‌ام؟!»


وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: «‌این حرف برای فدراسیون گران تمام شد و تنها کاری که از دستشان برمی آمد این بود که من را به صورت غیرقانونی تعلیق کنند. من نامه اعتراض برای تعلیقم را به فدراسیون وزنه برداری ارسال کردم و از آنها هم شکایت خواهم کرد چرا که به من اتهام زدند که به نظام جمهوری اسلامی توهین کردم، از طرفی نامه تعلیق من را قبل از اینکه به دست خودم برسانند در رسانه ها منتشر کردند و با آبروی من بازی کردند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: بهادر مولایی
ارسال نظر