صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

نیاز «آنتونی مارسیال» به گلزنی

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد امیدوار است گل «آنتونی مارسیال» در بازی این تیم مقابل استوک سیتی، به وی کمک کند تا به فرم مطلوبش بازگردد.
کد خبر : 122776

به گزارش گروه ورزشی آنا، مربی پرتغالی تحت تأثیر گل فوق العاده ملی پوش فرانسوی تیمش قرار گرفته است و می گوید بعد از اینکه او شروع خوبی در این فصل نداشت این گل به او کمک خواهد کرد تا اعتماد به نفسش بازگردد.


«مارسیال» که در دقیقه ۶۷ بازی مقابل استوک سیتی وارد میدان شد، بعد از ۱۰ بازی موفق به گلزنی شد، اما این پایان کار نبود و تنها ۸ دقیقه مانده تا پایان بازی، «جو آلن» دروازه «داوید دخیا» را باز کرد تا «شیاطین سرخ» در این بازی خانگی با نتیجه یک بر یک متوقف شوند.


«ژوزه مورینیو» بعد از این بازی گفت: او به آن گل احتیاج داشت. گلی فوق العاده و شروعی بسیار خوب برای اعتماد به نفسش بود.بازیکنان منچستریونایتد در این بازی فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند و همچنین نباید از نمایش عالی «لی گرانت» دروازه بان استوک چشم پوشی کرد.


مرد پرتغالی در این باره گفت: «هرگز بازیکنانم را به خاطر از دست دادن موقعیتها سرزنش نکردم. دروازه بان آنها بهترین بازیکن میدان شد و مشخصاً شایسته این امر بود. شانس‌هایی وجود دارد که ما بهتر از این عمل کنیم اما بازیکنانم را سرزنش نمی کنم. برخی مواقع اشتباهات ساده ای می کردیم. ما نباید تنها سه امتیاز را بگیریم بلکه باید با نتیجه ای خوب پیروز شویم. امروز از همان دقیقه نخست بهترین بازی فصلمان را به نمایش گذاشتیم. همه چیز خوب بود، موقعیت اول زیبا بود. موقعیتی که «پل پوگبا» به دست آورد عالی بود.»


همچنین «مورینیو» در این بازی بار دیگر «رونی» را نیمکت نشین کرد و تمایلی به بحث کردن در این مورد با «گرث ساوث گیت» نداشت.


وی افزود: او در تیم ملی انگلیس تحت هدایت «ساوث گیت» است. در آن مورد هرگز دخالتی نمی کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر