صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۴

پیکر نماینده سلماس از تالار آفتاب مجلس تشییع شد

مراسم تشییع مرحوم علی اکبر آقایی امروز(یکشنبه) با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خانواده آن مرحوم، مسئولان اجرایی و امام جمعه شهر سلماس از مقابل تالار آفتاب مجلس برگزار شد.
کد خبر : 12239

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی در پایان جلسه علنی امروز -یکشنبه- مجلس شورای اسلامی و پس از پخش کلیپی از سخنرانی‌ها و نطق‌های مرحوم علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: رحلت این همکار عزیز را به خانواده و مردم سلماس تسلیت می‌گویم و همه داغدار این مرحوم هستیم.


در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان با قراردادن عکس و تاج گل بر روی صندلی علی اکبر آقایی یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشتند.


رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در مراسم تشییع پیکر علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سابقه آشنایی خود با مرحوم آقایی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از همان مقطع شاهد جدیت ایشان در کار و پیگیری آن مرحوم نسبت به مشکلات مردم و نیز سخت‌کوشی بودیم.


لاریجانی ادامه داد: مرحوم آقایی یک نماینده واقعی در احقاق حقوق مردم بود و امروز همه همکاران آن مرحوم در مجلس سهیم غم خانواده وی هستند.


نماینده قم در مجلس، افزود: از روزهای اولی که ایشان دچار بیماری شد همه همکاران پیگیر وضع درمان ایشان بوده و اکنون از فقدان ایشان متأسفیم.


وی با آرزوی علو درجات از خدای متعال برای روح نماینده فقید مردم سلماس در مجلس افزود: این یار صدیق را در این ایام که متعلق به حضرت فاطمه زهرا(س) است، به ایشان می‌سپاریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر