6 شرکت، جایگاههای سوخت را صاحب برند میکنند
منصور ریاحی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا، با اشاره به برندسازی جایگاههای سوخت کشور گفت: این بحث مدتی است که در کشور مطرح شده و تاکنون تمامی کارهای اجرایی برندسازی جایگاههای سوخت انجام شده است.
وی با اشاره به برگزاری جلساتی با ذینفعان این حوزه مانند جایگاهداران ادامه داد: برنامه شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران این است که بتواند از ظرفیت برندها در بحث توزیع سوخت و احداث جایگاه استفاده کند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران گفت: با حق برندی که برای صاحبان برند لحاظ خواهیم کرد فرهنگ برندسازی و شرکتهای واجد صلاحیت را گسترش خواهیم داد.
ریاحی افزود: رسالت دولت در خصوص توسعه استفاده از سی ان جی، احداث 2500 جایگاه بود که تاکنون 2360 جایگاه را آماده بهرهبرداری کرده و در این زمینه تا سقف ساخت 2500 جایگاه پیش خواهد رفت.
وی ادامه داد: دولت بعد از ساخت این تعداد جایگاه سی ان جی رسالتی ندارد و در صورتی که بخش خصوصی بخواهد در این زمینه فعالیت کند باید از ظرفیتهای غیر دولتی استفاده کرده و در این راه سرمایهگذاری خصوصی انجام دهد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در پایان با اشاره به واگذاری ماه قبل جایگاههای سوخت که بزرگترین واگذاری سال جاری به شمار میآید، افزود: بیشتر جایگاههای بنزین و سی ان جی در سطح کشور در حال حاضر، خصوصی هستند.
انتهای پیام/