صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵

قدردانی نمایندگان استان قزوین از استقبال مردم از رئیس جمهوری

مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی روز جمعه با صدور پیامی از مردم استان بابت استقبال با شکوه و به یادماندنی از رئیس جمهوری قدردانی کردند.
کد خبر : 122027

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن کامل این پیام که نخسه ای از آن به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین ارسال شده، به شرح زیر است:


مردم آگاه، بصیر و ولایتمدار استان قزوین، خداوند متعال را شاکریم که در هفتم مهرماه سال جاری فرصتی پیش آمد تا بار دیگر جلوه هایی کم نظیر از حماسه اتحاد ملت و دولت در برابر دیدگان جهانیان پدیدار گردد و نشان دهد که مردم ما قدرشناس خادمان و دولتمردان کشورشان هستند.


در بخش بعدی این پیام آمده است: این سفر دستاوردهای قابل توجه ای برای استان مان به همراه داشت و تخصیص بیش از 903 میلیارد تومان اعتبار و انعقاد بیش از سه هزار میلیارد تومان زمینه سرمایه گذاری می تواند بیش از گذشته در رشد و توسعه استان قزوین مثمرثمر باشد.


در پایان این پیام آمده است: مجمع نمایندگان استان قزوین با تقدیر از همه آحاد مردم استان بویژه خانواده معظم شهدا،ایثارگران، روحانیت معزز، بانوان، جوانان، فرهنگیان، کارگران، کشاورزان، اصناف، دانشگاهیان، ورزشکاران،هنرمندان و سایرین که در ایجاد این حرکت بزرگ نقش آفرینی کردند،امید دارد دولت محترم نیز با قدرشناسی از این استقبال شایسته بیش از گذشته تمام همت خود را برای رشد و ترقی استان قزوین به کار بندد.


رئیس جمهوری روزهای هفتم و هشتم مهر ماه جاری در سی و یکمین سفر استانی خود میهمان مردم استان قزوین بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر