صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵

تاج: تقویم فیفا در سال 91 نوشته شده است/ کثیرالسفر نیستم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت که تقویم فیفا ۴ ساله تنظیم می‌شود و در سال ۱۳۹۱ نوشته شده است.
کد خبر : 121939

به گزارش گروه ورزشی آنا، مهدی تاج درباره حضورش در رده‌های مختلف فوتبال گفت: «کار کردن برای مردم به صورت کلی قشنگ است و البته سخت. من همه مراتب مدیریتی در فوتبال را طی کردم و حقوق بگیر فوتبال هم نیستم. رک هم هستم و حرف خودم را می زنم چون عوایدی از فوتبال نداشتم و ندارم و نخواهم داشت. من در باشگاه ذوب آهن، سپاهان، در هیئت مدیره، کمیته داوران، کمیته اخلاق، کمیته تیم های ملی، سازمان لیگ و.. حضور داشتم. گاهی موفق بودم و گاهی ناموفق اما همه تجربیات را گذرانده‌ام.»


وی درباره اینکه می‌گویند کثیرالسفر است، عنوان کرد: «آنطور که می‌گویند خیلی اهل سفر نیستم. برخی سایت‌ها بحث کرده بودند که چرا نگاه ما به فوتسال مثل فوتبال نیست. من به فوتسالی‌ها گفتم این طور نیست. خودم هم به کلمبیا رفتم تا در کنارشان باشم. بعد هم کنگره فیفا در هند بود که باید حتما شرکت می‌کردم. اتفاقا همان شهر و همان زمان، تورنمنت آسیایی برای تیم نوجوانان بود که آنجا نیز سر زدم.»


تاج در مورد بازی‌های پیش‌رو برای تیم‌ملی و انجام بازی با کره‌جنوبی در روز تاسوعا تصریح کرد: «محرم و صفر همه چیز ماست. اگر در جنگ تحمیلی موفق بودیم به خاطر این بود که شهدای ما به اباعبدالله (ع) اقتدا کردند. امام خمینی (ره) هم تاکید داشتند هر چه داریم از محرم و صفر است. من هم مثل همه، اولویتم عزاداری اباعبدالله (ع) است اما چرا در روز تاسوعا باید بازی کنیم، حرف درستی است. توضیح ما هم این است تقویم فیفا 4 ساله تنظیم می‌شود و در سال 1391 نوشته شده است. الان در سایت فیفا تا سال 2024 هم برنامه‌ریزی شده است. آنجا هم گفته شده که در مجموع 11 اکتبر که 20 مهر می شود، بازی ایران و کره جنوبی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر