صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
دوازدهمین نشست خبری سخنگوی ناجا (3)

تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی

سخنگوی ناجا برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را که از نهم مهرماه آغاز می‌شود، تشریح کرد.
کد خبر : 121206

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته ناجا برگزار شد، با بیان شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» که به عنوان شعار امسال نیروی انتظامی انتخاب شده است، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارائه خدمات و کارنامه فعالیت ناجا طی یکسال گذشته است. از جمله اهداف پلیس در این هفته برقراری ارتباط و افزایش اعتماد و همچنین جلب مشارکت‌های مردمی و همین‌طور افزون‌ کردن سرمایه‌های بی‌بدیل اجتماعی است.


وی افزود: شعار یاد شده تنها شعار ما برای یک هفته یا یک ماه نیست؛ بلکه پلیس تلاش می‌کند تا در تمام سال حافظ امنیت و آرامش کشور باشد.


منتظرالمهدی با بیان اینکه هفته ناجا از جمعه 9 مهرماه با طنین دعای ندبه و حضور کارکنان و فرماندهان ناجا در سراسر کشور در نماز جمعه و سخنرانی توسط آنها آغاز می‌شود، گفت: فرمانده نیروی انتظامی (سردار حسین اشتری) روز جمعه نیز سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه را برعهده دارد.


سخنگوی ناجا با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک در سراسر کشور در روز شنبه توضیح داد: این صبحگاه با حضور فرماندهان کشوری و رژه برخی از یگان‌های خاص برگزار می‌شود. در پایان این روز رئیس‌پلیس کشوری در برنامه نگاه یک حاضر شده و درخصوص مهم‌ترین اقدامات پلیس توضیحاتی را ارائه می‌دهد.


معاون اجتماعی ناجا با اشاره به برنامه‌های روز یکشنبه اضافه کرد: در این روز طلایه‌داران فرهنگ و ترافیک با همکاری همیاران پلیس در استادیوم آزادی حاضر می‌شوند و برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند.


منتظرالمهدی با اشاره به برنامه‌های روز دوشنبه ناجا تصریح کرد: در این روز همایش بزرگ مسئولین و مدیران پیشگیری ناجا به همراه نگهبانان محله با حضور فرمانده ناجا و معاون اول برگزار می‌شود. در ادامه نشست مرزبانان با مرزنشینان از جمله برنامه‌های دیگر این روز است.


وی در تشریح برنامه‌های روز سه‌شنبه گفت: روز سه‌شنبه دیداری با نمایندگان مجلس برگزار می‌شود. همچنین در این روز با سرکشی فرماندهان ناجا و سردار اشتری از خانواده شهدا تجلیل به عمل می‌آید. علاوه‌ بر این، مانور یگان‌های ویژه هم روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.


معاون اجتماعی ناجا در ادامه تصریح کرد: روز چهارشنبه مسئولان و کارکنان کشوری با فرمانده ناجا دیدار می‌کنند و در این روز سردار اشتری، نشستی صمیمی با دانشگاهیان خواهند داشت. همین‌طور دیداری با مدیران ستاد ائمه‌جمعه برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به برنامه‌های روز پنجشنبه هفته ناجا، اضافه کرد: در این روز کارکنان و فرماندهان در مرقد شریف شهدا در سراسر کشور حضور پیدا می‌کنند و در تهران نیز با حضور فرماندهان و فرمانده ناجا در مرقد مطهر امام‌خمینی‌(ره) و در ادامه حضور در مرقد شریف شهدا این روز به پایان می‌رسد.


به گفته سخنگوی ناجا، برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در این روز با ندای ملکوتی و دعای کمیل به پایان می‌رسد.


همچنین منتظرالمهدی در پایان یادآور شد: ظهر روز یکشنبه تعدادی از فرماندهان ناجا در محضر مقام معظم رهبری حاضر می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر