صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵

نماینده آبادان: تنها آرزوی آبادان بازگشت به شرایط قبل از جنگ است

نماینده مردم آبادان در مجلس با هشدار نسبت به کمبود آب و بیکاری جوانان آبادانی، متذکر شد: برخی روستاهای استان از تشنگی رنج می‌برند علاوه بر آن جوانان آبادانی در سراسر کشور به دنبال شغل هستند.
کد خبر : 120607

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، عامل کعبی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز جهان در گیر و دار قدرتهای استکباری است و متاسفانه برخی کشورهای منطقه هزینه حمایت از داعش را متقبل شده‌اند.


این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشدار داد: باید در این برهه حساس بر مبنای اندیشه‌محوری کشور را از خطر جریان‌های تکفیری در امان نگهداریم.


وی با تشکر از نیروهای مسلح در برقراری امنیت، گفت: عزت و اقتدار ملت و نظام در گرو حمایت از توصیه‌های رهبری در همه زمینه‌ها به ویژه در حوزه تقویت بنیه دفاعی است، نمایندگان با اهمال در این زمینه به شدت برخورد می‌کنند.


نماینده مردم آبادان در مجلس خطاب به دولت‌مردان خواست تا جهت تحقق منویات رهبری در حل مشکل معیشت مردم در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، قراردادهای نفتی موسوم به آی پی سی، ابعاد امینتی قرارداد FATF و متخلفان حقوق‌های نامتعارف اقدام کنند.


کعبی با بیان اینکه تنها آرزوی آبادان بازگشت به شرایط قبل از جنگ است به تشریح بخشی از مشکلات مردم آبادان پرداخت و افزود: پیشروی آب شور دریا، عدم لایروبی بهمن‌شیر و اروند و هدر رفت آب شیرین از این دو رودخانه بخشی از معضلات آبادان است. آبادان که باید بیش از یک میلیون جمیعت داشته باشد هم‌اکنونه 300 هزار نفر جمعیت دارد. شاید با اقدامات دیرهنگام بتوان از مهاجرت مرزداران استان جلوگیری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر