صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵

توزیع نوشت‌افزار اهدایی خیران سلسله از سوی دانشجویان گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق محروم الشتر

همزمان با آغاز سال تحصیلی و با همکاری خیرین و نیکوکاران شهرستان سلسله و با حضور دانشجویان عضو گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی الشتر لوازم التحریر اهدایی خیران الشتر در روستاهای محروم منطقه قلایی توزیع شد.
کد خبر : 120510

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با همکاری خیران و نیکوکاران شهرستان سلسله و با حضور دانشجویان عضو گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی الشتر، لوازم التحریر اهدایی خیران در روستاهای محروم منطقه قلایی توزیع شد و در مرحله اول این امر خداپسندانه تعداد 115 بسته لوازم التحریر شامل دفتر، مداد، مدادتراش، پاک‌کن، پرگار، مداد رنگی، خط کش، گونیا، جامدادی نقاله و خودکار به مقدار مورد نیاز هر پایه تحصیلی بین دانش‌آموزان اول تا ششم روستاهای داربید، بیژن وند، چم‌شته، چم‌شاهی، شاهی‌له و لعل آباد توزیع شد.


در این برنامه یک‌روزه که مدیر مجتمع آموزشی عدل‌آباد نیز حضور داشت، مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد الشتر در بین دانش آموزان هر مدرسه آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفته و از تلاش‌های مدیر و آموزگاران مدارس تشکر کرد.


حجت‌ الاسلام رمضان علیان با توجه به اهمیت تحصیل و دانش اندوزی ابراز امیدواری کرد با همت مدیران استان و شهرستان در امر خدمت رسانی و تحصیل دانش آموزان این منطقه در مقاطع بالا در رفع محرومیت اهالی این منطقه قدمهای بیشتری برداشته شود.»


مرحله دوم این برنامه در روزهای آینده در روستاهای دیگر محروم این منطقه انجام خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر