صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
کمالیان در گفتگو با آنا:

پیشرفت‌های علمی و پژوهشی ایران اسلامی تهدیدی برای قدرت‌های استکباری است

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ایران اسلامی با پیشرفت در حوزه‌های علمی و پژوهشی توانسته‌ است در ارکان قدرت‌های استکبارى زلزله بیندازد.
کد خبر : 12034

امین‌رضا کمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با گرامیداشت روز ملی انرژی هسته‌ای و تبریک روز زن و میلاد حضرت فاطمه‌ زهرا (س) اظهار کرد: جوانان و نخبگان ایرانی اثبات کردند که بدون تکیه به آمریکا و قدرت هاى مدعى، می ‏توانند به قله‌های رفیع پیشرفت دست پیدا کنند.


معاون هماهنگی استان سیستان و بلوچستان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی جهان در راستای تعالی علمی کشور اقدام به راه‌اندازی اداره حمایت از اختراعات کرده‌ است که این خود اقدامی بی‌نظیر برای رسیدن به اهداف مقدس انقلاب اسلامی است.


این مسئول بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای به رسمیت شناختن تاییدیه‌های علمی این مجموعه عظیم دانشگاهی مکاتباتی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام داده‌ است.


وی با اشاره به بیش از 847 مجله علمی در دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با برخورداری کامل از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، خرید کتب مرجع، تخصصی، نشریات و نرم‌افزارهای مدرن کتابخانه‌ای توانسته است بستری مناسب برای انجام فعالیت‌ها و طرح‌های علمی و پژوهشی دانشجویان فراهم آورد.


کمالیان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بستن تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای همکاری با ادارات و سازمان‌های مختلف توانسته‌است در راستای پیشرفت‌های علمی و انجام فعالیت‌های پژوهشی کاربردی‌تر و موفق‌تر عمل کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر