بیمه ایران نوروز امسال بیش از دو میلیارد تومان خسارت اتومبیل پرداخت کرد
به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سید علیرضا میرآقایی با اشاره به تشکیل 1950 پرونده خسارتی در ایام تعطیلات نوروز 94 در واحدهای اجرایی و خسارت سیار این مجموعه افزود: واحدهای اجرایی بیمه ایران در دوم، سوم، چهارم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به صورت کشیک آماده بوده و خدمات بیمهای رابه بیمه گزاران خود ارائه کردند.
وی درباره فلسفه برقراری کشیک ایام نوروز در بیمه ایران گفت: هنگامی که کشور همانند ایام نوروز برای یک مدت طولانی به حالت تعطیل درمیآید، بر تعداد سفرها افزوده میشود و نیاز مردم به خدمات از جمله خدمات بیمهای افزایش مییابد، از این رو ارائه نشدن خدمات بیمهای به مردم دراین مدت غیرقابل قبول است.
مدیر امورشعب و نمایندگیهای بیمه ایران تصریح کرد: بر همین اساس کشیک ایام نوروز در این مجموعه با هدف افزایش میزان رضایتمندی مردم طراحی شد.
به اعتقاد وی میزان مطلوبیتی که مردم در ایام تعطیل دریافت میکنند خیلی بیشتر از ایام غیرتعطیل است، بر همین اساس این طرح به طور منظم در تعطیلات نوروز هر سال به اجرا در میآید.
انتهای پیام/