صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
در جشن آغاز تحصیلی 95-96

عارف: مجلس دهم با همکاری دولت گام‌های بلندی برای ارتقای سطح معیشت فرهنگیان برخواهد داشت

رئیس فراکسیون امید با تأکید بر اینکه باید وضعیت معیشتی و اقتصادی فرهنگیان بهبود پیدا کند، گفت: با همکاری دولت و مجلس قرار است گام‌های بسیار خوبی در ارتقای وضعیت اقتصادی معلمان برداشته شود.
کد خبر : 120108

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، امروز شنبه ـ سوم مهرماه ـ محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در جشن آغاز تحصیلی 95-96 در دبیرستان شهید حسن کدخدایی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهدای حرم اظهار کرد: شما دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستید و قرار است همه آرمان‌ها، آرزوها و پیشرفت‌های کشور را رقم بزنید.


نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلایم، در ادامه به سند چشم‌انداز اشاره کرد و افزود: مدت زمان سند چشم‌انداز 20 سال است و ما نیمی از راه را طی کرده‌ایم و در این 10 سال باقی‌مانده باید در زمینه اقتصاد، فرهنگ، معیشت، اشتغال و علم حرف اول را در منطقه بزنیم بنابراین نقش جوانان را باید در پیشرفت کشور جدی بگیریم.


عارف تصریح کرد: جوانان کشور و دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دوران سازندگی، علم و فناوری و ... نقش بسیار حائز اهمیتی داشته‌اند.


رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به اینکه «پیشرفت کشور در گرو دانش‌آموزان و جوانان است»، تأکید کرد: همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی بود و من از شما دانش‌آموزان خواهش می‌کنم خوب درس بخوانید چراکه وظایف بسیار سنگینی بر دوش شماست و آینده کشور در گرو شماست.


او ادامه داد: شما دانش‌آموزان و افرادی که وظیفه راهنمایی و تربیت شما را دارند مسئولیت بسیار خطیر و سنگینی خواهند داشت.


نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی ارتقای کرامت و معیشت را جزو ضرورت‌های کشور برشمرد و در این باره توضیح داد: باید وضعیت معیشتی و اقتصادی فرهنگیان و معلمان عزیز بهبود پیدا کند و ما مجلسیان با همکاری دولت می‌خواهیم گام‌های بلندی را در ارتقای وضعیت معیشتی معلمان برداریم چرا که اعتقاد داریم باید تنها دغدغه معلمان و فرهنگیان، تربیت و آموزش دانش‌آموزان باشد.


عارف در پایان تأکید کرد: آینده کشور در گرو درس خواندن شما دانش‌آموزان و جوانان است و من از شما خواهش می‌کنم به خوبی درس بخوانید چرا که قرار است آینده‌سازان این کشور باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر