صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران:

واحدهای استان تهران مراسم دهه مبارک فجر را باشکوه برگزار کنند

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از کلیه واحد های دانشگاهی استان دعوت کرد تا برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه مبارک فجر برنامه ها و مراسم های متنوع داشته باشند.
کد خبر : 1200

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر مهرداد نوابخش تاکید کرد: برنامه های دهه مبارک فجر در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران باید از تنوع خاصی برخوردار باشند و واحد های استان می بایست از برگزار کنندگان مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه داشته باشند. تشکلهای دانشجویی با همکاری استادان می‌توانند در این امر مهم سهیم بوده و همه سعی کنند تا برنامه های علمی متنوعی همچون برگزاری مسابقات، همایش‌ها، نوشتن مقالات و دیگر فعالیت‌های پژوهشی متناسب و مربوطی داشته باشند.


وی با اشاره به اهمیت کیفی سازی امر آموزش و پژوهش ادامه داد: همه دانشگاهیان بر این نکته کاملا واقف هستند که این دانشگاه یکی ازدستاوردی مهم انقلاب اسلامی است، بنابراین ما باید بیش از پیش بر کیفیت آموزشی و پژوهشی در واحد های خود تاکید داشته باشیم تا از این طریق ایفای رسالتی نمائیم که انقلاب عزیزمان در این ماموریت مقدس بر دوش ما نهاد.


نوابخش در خاتمه با مخاطب قرار دادن دانشجویان اشاره داشت: دانشجویان عزیز هم باید با یک دید آکادمیک، مطالعه و تحقیق درستی از حماسه مردمی در سال 57 داشته باشند تا بتوانند ارزش‌های والای این انقلاب شکوهمند را برای همیشه زنده نگه دارند. با علم به اینکه پرچم انقلاب اسلامی در بیش از سه دهه پیش در کشورمان بر افراشته شد باید سعی کنیم تا پرچم علم و دانش نیز برای همیشه در دانشگاه‌های ما استوار و پایدار بماند. این مهم چیزی نیست جز آرمان انقلاب اسلامی و راز سربلندی و نیز سر افرازی ما در عرصه های علم و تکنولوژی جهانی. هر دانشجو باید واقف باشد که می تواند نقش بسیار موثر وانقلابی در ارتقاء دانش ایران عزیز ایفا کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر