صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان فرماندار بردسیر شد

طی حکمی از سوی استاندار کرمان از خدمات جواد صادقی فرماندار بردسیر تجلیل و مجید نجف‌پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بردسیر معرفی شد.
کد خبر : 119672

به گزارش خبرگزاری آنا از روابط عمومی استانداری کرمان، با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمان و مسئولان محلی در آیینی سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر معرفی شد.


در بخشی از این حکم خطاب به نجف‌پور آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر منصوب می گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.



مجید نجف پور لاله زاری متولد 1352 شهرستان بردسیر است. وی در تاریخ 1378 با مدرک کارشناسی وارد وزارت کشور شد و اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت برنامه ریزی شهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان است. شهرداری لاله زار، بخشداری گلبافت، دبیر کمیته برنامه ریزی برنامه شهرستان کرمان، رئیس شورای آموزش و پرورش گلبافت و معاون دفترامور روستایی و شوراهای استانداری کرمان از جمله سوابق مدیریتی مجید نجف پور است.



انتهای پیام/

ارسال نظر