صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵

پیام بسیج اساتید رودهن به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس

مسئول بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی1395-1396 را تبریک گفت.
کد خبر : 119669

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در متن پیام دکتر حسن شهرکی‌پور آمده است: هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر ترنم دانش و نسیم علم فضای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور را مملو از شور و نشاطی وصف ناپذیر می‌کند و مشتاقان به تعلیم و تربیت را به سوی این مراکز می‌کشاند. در جایگاه رفیع و اهداف متعالی دانشگاه همین بس که امام خمینی (ره) آن را مبدا همه تحولات و تعیین کننده سرنوشت یک ملت می‌داند.


دانشگاه این بهار علمی همه ساله با هفته بزرگداشت دفاع مقدس همزمان است. جنگ تحمیلی که خود دانشگاهی بزرگ به شمار می‌رود فرصتی شد تا رهروان عشق و سالکان الی الله بندگی خود را به بوته آزمایش بکشند تا خود درس‌های ارزشمند باشند در کتاب‌های درسی دانشگاهی.


بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های آن رادمردان عرصه جنگ و جهاد، آغاز سال تحصیلی جدید را به همه استادان فرهیخته و دانشجویان ساعی تبریک و تهنیت عرض می‌کند. امید می‌رود همه همسنگران علم و اندیشه دست در دست هم دانشگاه را که طبق بیانات مقام معظم رهبری «ضربان سنج حیات ملی جامعه» است با درایت و شجاعت به جایگاه واقعی خود برسانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر