صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
معاون امور اجتماعی و  فرهنگی شهرداری تهران:

مدیران محلات در خط مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان هستند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مدیران محلات پایتخت در خط مقدم پایگاه اجتماعی شهر برای خدمت رسانی به شهروندان هستند و رفع مسائل محله‌ها در اولویت اقدامات ما قرار دارد.
کد خبر : 119332

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی در جلسه نشست هم اندیشی مدیران محلات شهر تهران که با حضور مدیران کل ادارات حوزه اجتماعی و فرهنگی، مدیر ستاد مدیریت محله و مدیران سرای محلات در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار کرد: مدیران محلات باید به عنوان ریش سفید و معتمد محله باشند و اولویت کار ما حل مشکلات محلات و بیمه مدیران محلات و خانه‌هاست.


وی افزود: ما در حال حاضر در مقطعی زندگی می‌کنیم که از هر طرف مورد هجوم دشمن هستیم و باید از طریق حوزه فرهنگی، اجتماعی، ارزشی و انقلابی عمل کنیم و امیدوارم با برگزاری این چنین نشست‌ها بتوانیم به اهدافمان برسیم.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: همه ما در حال حاضر داریم با موضوعات فرهنگی و اجتماعی به مردم خدمت می‌کنیم و برای ما افتخار است که بتوانیم مشکلات محلات را حل و فصل کنیم. محمد باقر قالیباف تنها شهرداری بود که مبحث مدیریت محله را در کلانشهر تهران باب کرد و مدیریت محله در هیچ کدام از کلانشهرهای کشور صورت نپذیرفت.


وی در پایان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر موضوع سرشماری و نفوس مسکن در کشور گفت: من از یکایک مدیران محلات تقاضا دارم در کنار همکارانتان موضوع سرشماری و نفوس مسکن این دوره به طور جدی عمل کنید.


عبداللهی با اشاره به جایگاه مهم مدیران محلات قول داد تمام تلاش این مجموعه را برای پیگیری و رفع نیازهای این عزیزان انجام دهد.


به گزارش آنا، در این نشست سمانه زمانی مدیرکل اداره سلامت نیز در خصوص تهیه و تنظیم کتاب «راه آینده خانه های سلامت» پس از برگزاری اردوهای جهادی اخیر و کتاب «برنامه و نظام نامه سلامت شهرداری تهران» که توسط شهردار تهران به شهرداران مناطق 22گانه ابلاغ شده است خبر داد.


در ادامه دو تن از مدیران محلات در خصوص مسائل و مشکلات خود از جمله بیمه مدیران محلات مسائلی را مطرح کردند و همچنین توجه به برنامه‌های اجرایی در دستورالعمل‌ها، یکپارچگی مناطق در ساماندهی محلات، فعال سازی خانه‌های مختلف محلات با سیاست‌های اجرایی مرکز را خواستار شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر