صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۴

نایب رییس فدراسیون ووشو: به فکر حفظ جایگاه خود در آسیا و جهان هستیم

نایب رییس فدراسیون ووشو به تشریح برنامه های بانوان این رشته در سال 94 پرداخت وگفت: تلاش ما براین است تا روند موفقیت آمیز سالهای اخیر را تکرار کنیم.
کد خبر : 11834

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌"شهین نظری" درخصوص برنامه هایی پیش رو در سال 94 گفت: سال‌های اخیرمهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو، تفاوتی بین تیم های مردان و زنان قائل نشده و همین امر موجب گردید تا موفقیت های چشمگیری به دست آید.


نایب رییس فدراسیو ن ووشو در ادامه افزود:امکانات خوبی در اختیار مربیان و ورزشکاران در بخش بانوان قرار گرفته که نتیجه این اعتماد نیز با کسب مدال های رنگارنگ در عرصه های آسیایی و جهانی دیده شد.خوشبختانه در این سالها مربیان ایرانی تجربیات گرانبهایی کسب کرده اند و ووشوکاران هم علاوه بر رسیدن به افتخارات متعدد، هم اکنون در سطح جهان از چهره های سرشناس این رشته محسوب می شوند.


وی در خصوص اهداف فدراسیون ووشو در سال 94 و در بخش بانوان، گفت: ابتدا می خواهیم جایگاهی که در سطح جهان و آسیا داریم را حفظ کرده و سپس برای ارتقاء آن تلاش کنیم. یکی از برنامه های ما برگزاری مسابقات ساندا برای نخستین بار در رده سنی نوجوانان است تا بتوانیم پشتوانه خوبی را ایجاد کنیم.


نایب رییس فدراسیون ووشو ادامه داد:برای نخستین بار مسابقات رده سنی جوانان و بزرگسالان را به صورت جداگانه برگزار خواهیم کرد تا با دقت بیشتری مسابقات را زیر نظر داشته باشیم.برهمین اساس مسابقات رده سنی جوانان در شهریورماه و پیکارهای بزرگسالان نیز اواخر سال انجام می شود.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان آغاز اردوهای آماده سازی تیم ملی گفت: اردوی جوانان از اول اردیبهشت ماه آغاز می شود و نفرات پس از حضور در انتخابی درون اردویی، تمرینات را پیگیری کرده تا با قدرت در مسابقات آسیایی چین حضور یابند.


همچنین تمرینات بزرگسالان نیز از ابتدای مردادماه استارت می خورد تا تیم ایران برای موفقیت در مسابقات جهانی که آبان ماه در اندونزی برگزار خواهد شد، آماده شود.


نظری در پایان به حضور مربیان چینی در تیم ملی بانوان ایران اشاره کرد وگفت: مربی بخش ساندا مشخص شده و مربی تالو نیز بزودی از سوی چینی ها به ما اعلام می گردد.


حضور چینی ها در کادر فنی باعث افزایش سطح فنی مربیان ایرانی شده و سپس تاثیر بسزایی در آماده سازی تیم ایران خواهد داشت و نمی توانیم تاثیر مثبت مربیانی چون خانم پانگ یان در موفقیت های سال های اخیر بانوان ووشوکار کشورمان را نادیده بگیریم.



انتهای پیام/

برچسب ها: ساندا
ارسال نظر