صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴

گل محمدی: امیدوارم بازی ذوب آهن مقابل استقلال برنده داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: باید تشکر ویژه‌‌ای از برگزارکنندگان و برنامه‌ریزان لیگ داشته باشم سال سختی را پشت سر گذاشتیم و در یک ماه و نیم باقی‌مانده به پایان لیگ تعطیلات و وقفه‌ای نداریم.
کد خبر : 11808

به گزارش گروه ورزشی خبر گزاری آنا،یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: به نوبه خودم تولد حضرت فاطمه (س) و روز مادر را به مردم شریف ایران تبریک می‌گویم. بازی فردا برای ما و استقلال مهم و حیاتی است انگیزه خوبی برای این بازی وجود دارد و همین انگیزه‌ها باعث می‌شود که بازی خوبی از نظر فنی و کیفی را شاهد باشیم امیدوارم بازی فردا برنده داشته باشیم چون تساوی به درد ما و استقلال نمی‌خورد.


وی ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. عباسی و فرهادی مصدوم هستند و سایر بازیکنان ما سر حال و آماده‌اند. امیدوارم شاهد یک بازی تماشاگر پسند و به دور از حاشیه و جنجال باشیم که مردم از دیدنش لذت ببرند.


وی در پاسخ به این سوال که هفته گذشته از داوری‌ها گلایه کرده بود گفت: گلایه نکردم چند ماهی است که درمورد داوری‌ها حرفی نزده‌ام زیرا نظرم این بود که آرامش به داوران بدهیم تا آنها با تمرکز و آرامش قضاوت کنند امیدوارم فردا هم روز خوب تورج حق‌وردی باشد و بازی را خوب اداره کند و اشتباهات داوری در روند بازی تاثیرگذار نباشد.


یحیی‌ گل‌محمدی درمورد این که راز موفقیت تیمش چه بود که توانست سیر صعودی داشته باشد گفت: نتایج تیم در نیم فصل اول قابل پیش‌بینی بود ذوب آهن در 3-2 سال قبل کاندیدای سقوط بود و از زمانی که من آمده‌ام تغییرات زیادی در تیم به وجود آمد و انتظار می‌رفت که این تغییرات و همچنین عدم اعتماد به نفس به خاطر نتایج بد سال گذشته چنین نتایجی را رقم بزند هر چند شکل و کیفیت بازی ما خوب بود و همه کارشناسان از آن تعریف می‌کردند اما در نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم در ادامه هم با حمایت‌های خوب باشگاه و تمرینات خوب بازیکنان و انگیزه بالای آنها تسلیم نشده و مشکلات و سختی‌ها را کنار گذاشتیم به هم اعتماد داشتیم و روح تیمی و اتحاد باعث شد به خصوص در اواخر نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم و حتی به فینال جام حذفی هم راه پیدا کنیم.









چند ماهی است که درمورد داوری‌ها حرفی نزده‌ام زیرا نظرم این بود که آرامش به داوران بدهیم تا آنها با تمرکز و آرامش قضاوت کنند امیدوارم فردا هم روز خوب تورج حق‌وردی باشد و بازی را خوب اداره کند و اشتباهات داوری در روند بازی تاثیرگذار نباشد



وی ادامه داد: در لیگ هم از رده 14-13 به رده ششم جهش پیدا کردیم که در این نتایج خوب همه عوامل از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان و کادر پرسنلی زحمت کشده‌اند که باید از همه آنها تشکر کنم.


سرمربی ذوب آهن با اشاره برنامه‌ریزی مسابقات در لیگ چهاردهم گفت: باید تشکر ویژه‌‌ای از برگزار کنندگان و برنامه‌ریزان لیگ داشته باشم سال سختی را پشت سر گذاشتیم در یک ماه و نیم باقی‌مانده به پایان لیگ تعطیلات و وقفه‌ای نداریم و این باعث روند خوب تیم‌ها می‌شود تا از نظر کیفی بازی‌های بهتری را شاهد باشیم.


وی ادامه داد: سال گذشته سال سختی برای مربیان،‌بازیکنان و مسئولان برگزاری مسابقات بود که به خاطر برنامه‌ریزی تیم امید و تیم ملی این برنامه‌ریزی انجام شده بود و برنامه‌ریزی در این شرایط را سخت می‌کرد باید از تاج،‌ بهروان، کاظمی، شهبازی، فتاحی و بهمنی تشکر کنم و همچنین محمدرضا ساکت امیدوارم سال بعد شاهد برنامه‌ریزی با کمترین وقفه باشیم تا کیفیت بازی‌ها بهتر شود و همچنین این برنامه‌ریزی باعث شود که جوانگرایی در تیم‌ها صددرصد اتفاق بیفتد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن استقلال
ارسال نظر