صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵

بانک اطلاعات فعالان مد و لباس بروز رسانی می‌شود

کارگروه ساماندهی مد و لباس به منظور ویرایش و تکمیل داده‌های موجود در بانک اطلاعاتی فعالان مد و لباس فراخوانی را برای بروز رسانی اعلام کرد.
کد خبر : 117710

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، این کارگروه به منظور بروز رسانی داده های بانک جامع اطلاعات فعالان مد و لباس کشور و با هدف افزایش سرعت دستیابی، هدایت و راهنمایی مخاطبان این حوزه و تقویت همکاری بین فعالان مد و لباس کشور و در راستای حمایت از این طراحان،تولیدکنندگان،عرضه کنندگان،صنعتگران و دانشگاهیان فراخوان بروز رسانی بانک اطلاعات خویش را اعلام کرده است.


براساس این فراخوان تمامی افرادی که تاکنون به عضویت بانک اطلاعات مد و لباس درآمده اند با مراجعه به سایت بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی سپس مراجعه به قسمت «جستجوی اعضاء» و ورود به بخش مربوطه می توانند اطلاعات خود را بروز رسانی نمایند.


شایان ذکراست فهرست اکثر طراحان، مؤسسات، دانشجویان، اساتید، تولیدکنندگان، نویسندگان، پژوهشگران و تمامی مشاغل مرتبط مد و لباس در این پایگاه قرار دارد.


همچنین افرادی که تا کنون در این بانک ثبت نام نکرده اند می‌توانند با ورود به قسمت «ثبت در بانک اطلاعات» نسبت به تکمیل فرم ها و عضویت در این بانک اقدام نموده تا از این طریق شبکه وسیعی از فعالان مد و لباس برای پاسخگویی به نیازهای این حوزه فراهم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر