صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
در گفت وگو با آنا

نصرالله عبداللهی: اگر دربی را هم ببازیم منصوریان اخراج نمی‌شود/ روز‌های خوب استقلال‌ هم می‌رسد

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مدیریت باشگاه اعلام کرد که در هر شرایطی از منصوریان حمایت خواهد کرد. حتی اگر استقلال دربی را هم ببازدمنصوریان به کارش ادامه می‌دهد
کد خبر : 117699

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از گذشت 5 هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور هنوز موفق به برد در لیگ امسال نشده است. استقلالی‌ها که باید روز جمعه دربی 83 را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار کنند امیدواری زیادی دارند تا با پیروزی در این دیدار بتوانند از بحران خارج شوند و به ادامه مسابقات لیگ امیدوار باشند.


نصرالله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال در آستانه دربی 83 گفت: «بعد از بازی مقابل ماشین‌سازی صحبت‌های زیادی با بازیکنان شد و همه اعضای تیم در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می‌برند. در بازی مقابل ماشین‌سازی هم بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و اگر از فرصت‌های به‌دست آمده بهتر استفاده می‌کردند می‌توانستند به راحتی این بازی را با برد پشت سر بگذارند.»


وی در خصوص صحبت‌های منتشرشده به نقل از افتخاری در مورد اینکه تکلیف منصوریان را تا پایان این ماه مشخص خواهد کرد، بیان کرد: «چنین صحبت هایی اصلا صحت ندارد و مدیریت باشگاه اعلام کرد که در هر شرایطی از منصوریان حمایت خواهد کرد. حتی اگر استقلال دربی را هم ببازد، منصوریان به کارش ادامه می‌دهد و سرمربی تیم می‌ماند و اخراج نخواهد شد.»


عبدالهی درباره ناراحتی هواداران استقلال از وضع کنونی این تیم افزود: «هواداران اصلا ناراحت نباشند. درست است که استقلال در این هفته‌ها نتیجه نمی‌گیرد اما بالاخره این روزها تمام می‌شود و حمایت هواداران باعث می‌شود تا روز‌های خوب استقلال زودتر فرا برسد.»


مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد کنسل شدن سفر افتخاری به کلمبیا برای همراهی تیم ملی فوتسال گفت: «در ابتدا قرار بود که آقای افتخاری همراه تیم ملی فوتسال به کلمبیا سفر کند اما با توجه به وضع کنونی تیم و بازی مهم روز جمعه، مدیریت باشگاه تصمیم گرفت که این سفر را کنسل کند و استقلالی‌ها را در بازی دربی همراهی کند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر