صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

نمایشگاه زنان و تولید ملی مصداق اقتصاد مقاومتی است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نمایشگاه زنان و تولید ملی را مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی دانست.
کد خبر : 117657

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ستاد خبری نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی، این نمایشگاه از روز 18 شهریور با حضور 80 برند و 2700 زن سرپرست خانوار برپا شده است.


مجتبی عبداللهی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این باره گفت: در نهمین دوره این نمایشگاه شاهد توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی هستیم؛ رویکردی که در دورههای گذشته هم وجود داشته و حالا در نهمین دوره شاهد به ثمر نشستن برنامه‌ها و مجموعه‌ فعالیت‌هایی هستیم که برای برپایی این نمایشگاه صورت گرفته است.


وی یکی از محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه را حضور زنان سرپرست خانوار دانست و گفت: با توجه به تولیداتی که در این نمایشگاه شاهد هستیم، می‌توان گفت گام‌‌های خوب و مثبتی در این زمینه برداشته شده و تمامی این‌ها با محوریت ستاد توانمندسازی بانوان در شهرداری تهران و زنان سرپرست خانوار بوده است.


او در ادامه بر حمایت شهرداری تهران از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تاکید کرد و گفت: همه‌ ما در قسمت‌های مختلف شهرداری و معاونت اجتماعی به صورت کامل از این نمایشگاه‌ها حمایت می‌کنیم و برای گسترش این فعالیت‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ در محل‌های دیگر آماده هستیم.


عبداللهی با تاکید بر لزوم مبارزه با واردات پوشاک به کشور افزود: با برگزاری این نمایشگاه ثابت شد که می‌توانیم دست روی زانوهای خودمان بگذاریم و از توان تولیدی و طراحی خودمان استفاده کنیم، کیفیت را بالا ببریم و به نوعی با واردات پوشاک به کشور مبارزه کنیم.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در رابطه با دستاوردهای چنین نمایشگاه‌هایی گفت: این نمایشگاه‌ها می‌تواند دستاوردهای مختلفی داشته باشد. بحث اشتغال‌زایی هم یکی از دستاوردها و خروجی‌های چنین اقداماتی است.


وی تاکید کرد: اشتغال‌زایی برای زنان سرپرست خانوار، تحکیم خانواده، احترام به جایگاه والای بانوان در جامعه‌ی اسلامی و ...همه از دستاوردها و خروجی‌های این نمایشگاه است.


نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی تا ۲۶ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در بوستان گفتگوی تهران برپاست.


انتهای پیام/

ارسال نظر