صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴

واحد گرمسار، خرداد ماه میزبان رخداد مهم فرهنگی واجتماعی کشور

دکتر طاهره میرساردو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ورئیس همایش ملی قاچاق مواد مخدر، پیشگیری، تغییر الگوی مصرف ، خانواده و جوانان گفت: این واحد خردادماه میزبان یکی از بزرگترین رخدادهای اجتماعی کشور خواهد بود.
کد خبر : 11754

به گزارش خبرنگار آنا، همایش ملی قاچاق مواد مخدر، پیشگیری، تغییر الگوی مصرف ، خانواده و جوانان هفتم خردادماه 1394 با مشارکت دستگاه های اداری و اجرایی و دانشگاه ها در واحد گرمسار برگزار خواهد شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با اشاره به اینکه این همایش قرار بود 12 اسفند 1393 برگزار شود افزود: به منظور برنامه ریزی دقیق و منسجم تر و باشکوه تر برگزاری شدن، تاریخ برگزاری این همایش به 7 خرداد 94 موکول شد و پژوهشگران، محققان و اساتید دانشگاه می توانند تا 15 اردیبهشت 94 نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.


دکتر طاهره میرساردو گفت: این همایش با محورهای خانواده، جوانان، سوءمصرف مواد مخدر مدرن و صنعتی، اعتیاد، آسیب های اجتماعی و پیامدهای آن، ارزشهای فرهنگی و مذهبی مواد مخدر و اعتیاد، اعتیاد و تضعیف مشارکت و مسئولیت پذیری، مواد مخدر، اعتیاد و بهداشت فردی و عمومی، نهادهای آموزشی، رسانه های جمعی و پیشگیری از اعتیاد، خانواده، گروهها، سازمان های غیر دولتی و درمان اعتیاد، موادمخدر، اعتیاد، افزایش هزینه ها و اثرات اقتصادی آن و قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و کنترل مرزها برگزار خواهد شد.


در جلسه هماهنگی این همایش که در واحد گرمسار وبا حضور مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و معاون فرماندار برگزار شد، صحرایی معاون فرماندار گرمسار با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش خواستار مشارکت بیشتر دستگاه های اجرایی استان و شهرستان شد و افزود: با مشارکت ادارات کل و دستگاه های اجرایی استان و شهرستان این همایش گسترده تر و باشکوه تر برگزار خواهد شد.


رئیس همایش نیز با اشاره به اهمیت موضوع و خطری که از این حیث جامعه و نسل جوان ما را تهدید می‌کند گفت: ضروری است که عموم مردم و تمام مسئولان به ویژه ، فرهنگیان، دانشگاهیان و اصحاب رسانه برای مقابله با این تهدید بزرگ همکاری کرده و دانشگاهها به عنوان مرکز تعلیم و تربیت می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد داشته باشند.


دکتر میرساردو افزود: تغییر الگوی مصرف اثرات و لطمات جبران ناپذیری را به فرد معتاد و پیکره خانواده و جامعه وارد کرده و سرعت وابستگی مواد مخدر صنعتی 10 برابر مواد مخدر سنتی است.


همایش ملی قاچاق مواد مخدر، پیشگیری، تغییر الگوی مصرف ، خانواده و جوانان به مدت یک روز با حضور مقامات کشوری و استانی هفتم خرداد 1394 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار خواهد شدو علاقه مندان می توانند مقاله های خود را تا 15 اردیبهشت 94 به وب سایت www.dtconference.ir و یا به رایانامه info@dtconference.ir ارسال کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر