صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵

پایان تعمیرات اساسی مجتمع فراورشی سروستان و سعادت آباد

تعمیرات اساسی مجتمع فراورشی شهید دست بالا در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت آباد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در زمان مقرر پایان یافت.
کد خبر : 117462

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی نفت مناطق مرکزی، علی مفتح، سرپرست منطقه عملیاتی سروستان وسعادت آباد در این زمینه گفت: تعمیرات اساسی شامل تعمیرات خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزاردقیق و بازرسی فنی در این مجتمع فراورشی در ٢ بخش انجام شد.


وی افزود: در بخش اول، تعمیرات اساسی آماده‌سازی بیش از ۲۰ تفکیک گر، برج هیدروژن سولفوره، نمک‌گیر برقی، ریبویلر و مخزن ذخیره نفت جهت بازرسی داخلی انجام شد که پس از بازرسی، عملیات جوشکاری، رنگ آمیزی و دیگر اقدام‌های لازم نیز صورت گرفت.


به گفته مفتح، در بخش دوم تعمیرات اساسی برشکاری و جوشکاری خطوط لوله گاز خروجی مخازن به مشعل هوایی، نصب دستگاه هوشمند BS&W analyzer بر روی خط لوله نفت خروجی از واحدهای نمکزدایی و شیرین‌سازی، برشکاری و جوشکاری و نصب فلنج‌های عایق و کیت‌های مربوطه، آزمایش‌های رادیوگرافی، کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق، اصلاحیه‌های سیستم کنترل، تست رله‌های حفاظتی و تعمیرات اساسی خطوط انتقال و توزیع برق ۶۶ و ۲۰ کیلوولت انجام شد.


سرپرست منطقه عملیاتی سروستان و سعادت آباد خاطرنشان کرد: با وجود حجم زیاد کار و زمان کم، تعمیرات اساسی با رعایت مسائل ایمنی و در زمان مقرر به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر