صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵

کارگاه پژوهشی مشترک دانشگاه امیرکبیر با بنیاد پژوهش آلمان برگزار می‌شود

کارگاه مشترک پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بنیاد پژوهش آلمان برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک 3 و 4 مهر برگزار می‌شود.
کد خبر : 117316

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی این دانشگاه گارگاهی به صورت مشترک با بنیاد پژوهش آلمان (DFG) در روزهای شنبه و یک‌شنبه 3 و 4 مهر برگزار می‌کند.


هدف اصلی این گارگاه پژوهشی، ایجاد اعتماد متقابل بین اعضای هیات علمی و پژوهشگران ایرانی و آلمانی است. این گارگاه به زبان انگلیسی و با حضور نمایندگان بنیاد پژوهش آلمان، موسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD)، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و برای بحث، تبادل‌نظر و هموار کردن مسیر استفاده از تسهیلات پژوهشی و انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، برگزار می‌شود.


در این گارگاه اطلاعاتی درباره انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و راه‌های ارتباطی برای دست‌یافتن به منابع و بودجه‌های تحقیقاتی با محققان آلمانی تبیین می‌‌شود. هم‌چنین کارگروه‌های تخصصی در این کارگاه شکل می‌گیرد و درباره پروژه‌های خاص تحقیقاتی بحث و بررسی می‌شود.


دکتر اشنایدر، رئیس روابط بین‌الملل بنیاد پژوهش آلمان در همه این کارگروه‌ها حضور دارد و مشاوره‌های لازم برای افزایش احتمال موفقیت پیشنهاد پروژه‌های هر کارگروه در کسب حمایت مالی از این بنیاد را می‌دهد.



انتهای پیام/

ارسال نظر