صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵

«آفتابِ دار» نقد می‌شود

رمان «آفتابِ دار» نوشته احمد هاشمی که از سوی انتشارات نیلوفر منتشر شده، با حضور حسین سناپور، هادی خانیکی، فاطمه صادقی و جواد طوسی نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر : 117277

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، رمان «آفتابِ دار» نوشته احمد هاشمی در قالب نوزدهمین عصر کتاب در موسسه بهاران به نقد و نظر گذاشته می‌شود.


این رمان که نشر نیلوفر انتشار آن را به عهده داشته، به ماجرای آد‌م‌هایی می‌پرد‌ازد‌ که با قواعدی که خودشان برای ساخته‌اند، زندگی می‌کنند. این رمان روایت زندگی سه دوست به نام یدی، رضا و رحیم است که دچار بدبیاری می‌شوند و با تکرار این بدبیاری‌ها کل داستان شکل می‌گیرد.


هاشمی در گفت‌وگویی درباره رمان خود و انگیزه نگارش آن گفته است: «همه‌ چیز از یک تصویر شروع شد. جوانی که پشت فرمان اتومبیلش نشسته بود و لبخندی روی لب داشت. گاهی لب‌هایش تکان آرامی می‌خورد و خنده‌اش تا می‌آمد محو شود، لبخند دیگری به جایش می‌نشست. این اتفاق چند ثانیه بیشتر نبود، تا زمانی که من از کنار ماشینش رد شدم، اما برای من آن چند ثانیه هیچ‌وقت تمام نشد.»


این رمان روز چهارشنبه 24 شهریور ساعت 18 الی 20 در موسسه بهاران به آدرس میدان فاطمی، خیابان جویبار، کوچه نوربخش، پلاک 21 با حضور حسین سناپور، هادی خانیکی، فاطمه صادقی و جواد طوسی به نقد گذاشته می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: نقد و بررسی
ارسال نظر