صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و دانشگاه آزاد

تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در جلسه‌ای منعقد شد.
کد خبر : 11663

رئیس دانشگاه آزاد واحد یزد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: معرفی متقاضیان صدور مجوز فعالیت مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با هدف ایجاد مراکزی در زمینه فعالیت ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی به متقاضیان طرحهای سرمایه گذاری مبتنی بر نوآوری و فناوری‌های جدید در عرصه مزیت‌های نسبی و رقابتی استان، هدایت صاحبان سرمایه و تخصص در چارچوب طرح کسب و کار نوآور محور و بازار پذیر و ارزیابی فنی – اقتصادی طرح‌های نوآور محور و... در قالب دستورالعمل مصوب شورای عالی اشتغال از اهم موضوع تفاهم نامه بین این واحد دانشگاهی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد است.


دکتر محمدرضا اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای این تفاهم نامه برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی استان و همچنین کشور توسعه و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد می‌تواند با افزایش آگاهی دانشجویان در این زمینه آنها را به سوی تاسیس تعاونی‌های دانش بنیان هدایت کند.


وی تصریح کرد: توسعه کمی و کیفی بخش تعاون و کار آفرینی و کمک به بهبود فضای کسب و کار، کمک به اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان از طریق بخش تعاون و کار آفرینی و نیز استفاده از ظرفیت پژوهش دانشگاه را برای توسعه فرهنگ تعاون و کار آفرینی را از اهداف امضای تفاهم نامه بر شمرد.


اسلامی ابراز امیدواری کرد که امضای این تفاهم نامه موجب خیر و برکت برای کشور و دانشگاه آزاد اسلامی استان برای اجرای مفید‌تر رسالتش باشد.


به گزارش آنا، به منظور برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره گیری از توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره‌ای و فناوری تفاهم نامه دو جانبه‌ای ما بین دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به نمایندگی آقای دکتر محمد رضا اسلامی رئیس دانشگاه و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به نمایندگی دکتر محمد حسین ریاحی مدیر کل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضاء شد.


همکاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد و سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد


همچنین در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت و در راستای تبادل اطلاعات و بستر سازی اثر بخش و توسعه همکاری پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای، تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی دکتر محمدرضا اسلامی و سازمان جهاد دانشگاهی به نمایندگی دکتر مهدی باصولی به امضا رسید.


مقرر شد با تشکیل کارگروه مشترک مفاد این تفاهمنامه اجرایی شود از بندهای این تفاهمنامه می‌توان به راهاندازی و راهبری مراکز مشاوره، آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی، برگزاری برنامه‌های آموزشی، ترویجی، فوق برنامه در زمینه‌های علمی، کارآفرینی، اشتغال و بازار کار همچنین برگزاری مجامع علمی، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها، و نشست‌های تخصصی و راه اندازی دفا‌تر کسب و کار توجه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر