صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد

پیوند صمیمانه صنعت و دانشگاه؛ تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

همایش یک‌روزه‌ «فن تجاری‌سازی در مراکز رشد و فروش محصولات دانش‌بنیان» دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۴ در واحد پرند برگزار خواهد شد.
کد خبر : 11635

دکتر سعید ذاکر بستان آباد در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: به منظور ایجاد ارتباط موثر بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان ایجاد فناوری و فناوری‌های ایجاد شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند همایش یک‌روزه‌ای با عنوان «فن تجاری‌سازی در مراکز رشد و فروش محصولات دانش‌بنیان» دوشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد کرد.


معاون پژوهش و فناوری واحد پرند و دبیر همایش «فن تجاری‌سازی در مراکز رشد و فروش محصولات دانش‌بنیان» گفت: این همایش در دو بخش سخنرانی‌های عمومی با محوریت «تجاری‌سازی در مراکز رشد» و تخصصی با محوریت «تجاری‌سازی فن‌آوری‌های عمرانی» و «تجاری‌سازی در حوزه ICT» برگزار می‌شود.


وی افزود: سخنرانی‌های عمومی در نوبت صبح و کارگاه‌های تخصصی در نوبت عصر برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود در موضوعاتی از قبیل فناوری‌های قابل انتقال و قابلیت تجاری‌سازی، مدل‌ها و نمونه‌های موفق انتقال تکنولوژی، نقش شبکه‌های اجتماعی و شتاب‌دهنده‌ها در تجاری‌سازی، زنجیره تحقیق تا عرضه محصول و خدمات در بازار، استراتژی‌‌ها در تجاری‌سازی، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و تامین سرمایه، بازاریابی محصولات و خدمات دانش‌بنیان، موارد حقوقی و قانونی تجاری‌سازی، شاخص‌های عملکرد استاندارد در بازار، تجاری‌سازی محصولات و خدمات علوم و فناوری‌های جدید در حوزهای فناوری اطلاعات و عمران و نگه‌داری، اطلاعات مفیدی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد و به شرکت کنندگان در همایش و کارگاه‌های تخصصی گواهینامه‌های مجزا اعطا خواهد شد.


ذاکر پیوند صمیمانه صنعت و دانشگاه و نقش پر رنگ آن در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پیشرفت‌های ارتباطات علمی آکادمیک با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لازم، جلب توجه صاحبان صنایع را از اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد.


دبیرخانه همایش. تهران، کیلومتر ۳۵ آزاد راه تهران ـ ساوه، شهر جدید پرند، دانشگاه آزاد اسلامی، ساختمان اداری. اتاق ۳۲۲، دفتر مرکز رشد. تلفن تماس: ۱ و۰۲۱۵۶۷۳۳۰۷۰، ۰۲۱۵۶۷۳۳۱۵۳.


انتهای پیام/

ارسال نظر