صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۴۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵

هدیه متفاوت محمد علیزاده به مادرش +تصویر

کنسرت بزرگ محمد علیزاده به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی در تهران برگزار شد و این خواننده موسیقی پاپ با خواندن آهنگ حس آرامش از مادرش و همه مادران ایران زمین قدردانی کرد.
کد خبر : 116273



به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرآنلاین، سومین روز از سری جدید کنسرت بزرگ شهریور ماه محمد علیزاده، شب گذشته در دو سانس 20 و 23 در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.




در سانس نخست این کنسرت، مادر محمد علیزاده از مهمانان ویژه بود که این خواننده ضمن تقدیر از مادر خود، به همه مادران ایران زمین نیز ادای احترام و قدردانی کرد و آهنگ «حس آرامش» را برایشان خواند که با استقبال تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت.
در سانس دوم این کنسرت، میلاد ترابی از آهنگسازان موسیقی پاپ، مهدی ماهانی از بازیگران سینما و تلویزیون و یاحا کاشانی ترانه و آهنگساز موسیقی پاپ نیز به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.
محمد علیزاده در این کنسرت‌، ترانه‌های محبوب و پرطرفدار خود از جمله «بی تو آینده»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «فکرش هم نکن»، «کجا میری»، «بی حوصله»، «حس آرامش»، «همینکه هست»، «برگرد» و «جز تو» از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» را برای علاقمندان خود اجرا کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر