صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵

عضو مجلس خبرگان: صداوسیما مسئول فساد جوانان و انحراف فرهنگی جامعه است

نماینده استان مرکزی در مجلس خبرگان گفت: نخستین مسئول در نشر فساد و نشر فرهنگ نادرست خود صداوسیماست؛ البته نه تعمدانه بلکه جاهلانه چون فقه فرهنگ نداشیم.
کد خبر : 115861

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از کانال تلگرامی مجلس خبرگان، حجت الاسلام محسن اراکی، نماینده استان مرکزی در مجلس خبرگان از عملکرد صدا و سیما در مبارزه با فساد صریحا انتقاد کرد.


وی با تأکید بر اینکه قریب هشتاد درصد از فیلم ها و سریال هایی که در صداوسیما ترویج شد مسئول فساد جوانان و انحراف فرهنگی جامعه است، عنوان کرد: نخستین مسئول در نشر فساد و نشر فرهنگ نادرست خود صداوسیماست؛ البته نه تعمدانه بلکه جاهلانه چون فقه فرهنگ نداشیم.


حجت الاسلام اراکی با بیان اینکه جامعه مکلف به اقامه قسط و عدل اقتصادی است، اظهار داشت: عدل اقتصادی تنها پرداخت خمس و زکات و نخوردن مال حرام نیست و کفایت نمی‌کند؛ در روایات داریم که اگر کسی از ولی الله تبعیت نکرد اعمالش فایده‌ای ندارد و از بین می‌رود.


وی ادامه داد: از نظر اعتقادی روی زمین همانند مردم ایران نداریم و همین افراد هستند که به زیارت امام رضا(ع) می روند و کارهای خیر انجام می دهند اما چرا بازار ما آنگونه که خدا می خواهد نبوده و اسلامی نیست، اگر نظام بانکی را بر اساس عقود صرف و فقه و نظام فردی مشروع کردیم محصولش عدل نیست.


نماینده استان مرکزی در مجلس خبرگان با انتقاد از وضع موجود سیستم بانکی ابراز داشت: چگونه یک نفر برای وام دومیلیونی پدرش در می‌آید اما کسانی که می‌خواهند وام هزار میلیاردی بگیرند دستشان به همه جا بند است. خروجی نظام بانکی بدترین بی عدالتی‌ها و تبعیض است.


انتهای پیام/

ارسال نظر