صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵

تمجید ستاره پرتغالی از سرمربی قو‌های سفید؛ زیدان کلید موفقیت رئال مادرید

ستاره تیم رئال مادرید با تمجید از زین‌الدین زیدان مربی تیم اذعان داشته است که کلید موفقیت او و هم‌تیمی‌هایش در فتح لیگ قهرمانان اروپا وجود این مربی بوده است.
کد خبر : 115847

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، زیدان با 44 سال سن در ابتدای سال 2016 جایگزین رافائل بنیتس شد و توانست تیم رئال مادرید را برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2016 هدایت کند تا شاگردانش بتوانند در یک شهرآورد که بین رئال و اتلتیکو برگزار شد در ضربات پنالتی پیروز میدان باشند و فاتح جام لقب بگیرند.


رونالدو که در مجموع بازی‌های فصل پیش توانست 51 گل به ثمر برساند به ستایش از مربی فرانسوی تیم پرداخت و او را به‌عنوان دلیل فتح لیگ قهرمانان معرفی کرد، او گفت: «زیدان کلید موفقیت ما در فصل پیش بود. او به تیم آمد و باعث شد ما سخت تلاش کنیم و درنتیجه خوب کار کردیم. او یک شخصیت بزرگ است که بسیار حرفه‌ای است. به عقیده من، بهترین کیفیت او توانایی برقراری القای حس آرامش به بازیکنان بود. کدام مربی می‌تواند لیگ قهرمانان را در با 6 ماه کار تصاحب کند؟ زیدان استحقاق بیشتر از این‌ها را دارد و من خیلی خوشحال هستم که او در کنار ماست.»


پس از هدایت و همراهی پرتغال در راه قهرمانی یورو 2016، رونالدو با یک مصدومیت در ناحیه زانو روبرو شد که مانع او برای تمرین و بازی با رئال شد البته او به‌زودی به تمریناتش باز خواهد گشت.


ستاره 31 ساله در این فصل نیز به دنبال کسب نتایج مشابه با فصول پیشین در سانتیاگو برنابئو است. او در این مورد گفته است: «هنگام بازی برای رئال مادرید بهترین باشگاه جهان، همیشه هدف کسب عناوین مختلف است. واضح است که موفقیت در لیگ قهرمانان برای باشگاه رئال بسیار ارزشمند است، زیرا تیم رئال نسبت به هر تیم دیگری بیشترین تعداد قهرمانی در این مسابقات را دارد. این برای من و مادرید بسیار خاص است؛ بنابراین ما برای کسب دوباره این عنوان در فصل پیش رو تلاش خواهیم کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر