صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵

چهارمین نمایشگاه ایران مد افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران (ایران مُد) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی روز گذشته 13 شهریورماه رسما افتتاح شد تا برندهای پوشاک ایرانی آخرین محصولات و دستاوردهای خود در حوزه تولید،طراحی و عرضه پوشاک ایرانی را در معرض دید علاقه‌مندان بگذارند.
کد خبر : 115427

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران که با حضور رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، محمود نبوی رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، سومبات هاکوپیان رئیس انجمن صنایع پوشاک ایران، صدیقه پاک بین دبیر انجمن طراحان لباس و پارچه ایران، گلناز نصراللهی مشاور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و جمعی از صاحبان برندهای برتر ایرانی و صنعتگران و فعالان حوزه پوشاک ایرانی افتتاح شد حدود 50 شرکت ضمن ارائه برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین‌ترین طرح‌ها و مدل‌های طراحی و تولید پوشاک برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح ، معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.


همچنین شرکت‌های تارتن، زاگرس پوش، نقشینه، جامعه، سیوان، نیک ریس، عصر جدید، هاناجین، بوتیک سعید، بهبود، سله بن، سارک، رونی، آی نور، ویچی، آیسلند، بهشوران، نفیس، من تن، مهیار، گلسار، ناربن، دوگل، روزان، پاآرا، تریکو گلزار، تریکو آلفا، جامه باف، وچیون، فخر ایران، مدیس، مقدم، رنس و دنیزتک برخی از برندهای ایرانی هستند که باهدف ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی در این نمایشگاه حضور دارند.



چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران از شنبه 13 تا ۱۶ شهریور ماه هر روز از ساعت 12 تا 20 در سالنB 38 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آماده بازدید علاقه‌مندان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر