صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

انتشار «قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی در بازار سرمایه ایران»

کتاب مجموعه قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی در بازار سرمایه ایران با هدف ارائه آموزش‌های لازم در زمینه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تدوین شده است.
کد خبر : 115138

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی بازار سرمایه، مجموعه قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی در بازار سرمایه ایران، به تدوین دبیرخانه کمیته مبارزه با پولشویی سازمان بورس و اوراق بهادار، به مجموعه‌ای از قوانین مصوب و تمهیدات لازم برای اجرایی کردن این قوانین در مبارزه با پولشویی می‌پردازد.


مجموعه قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی در بازار سرمایه ایران، مشتمل بر بخش‌های قانون مبارزه با پولشویی، آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی، دستورالعمل شناسایی مشتریان در بازار سرمایه، دستورالعمل گزارش عملیات و معاملات مشکوک در بازار سرمایه، دستورالعمل نحوه مراقبت از اشخاص مظنون در بازار سرمایه، دستورالعمل نحوه ارسال اسناد و مدارک مربوط به بازار سرمایه به نشانی پستی مشتریان، نگهداری و امحاء اسناد در بازار سرمایه در حوزه مبارزه با پولشویی و رعایت مقررات مبارزه با پولشویی در خدمات الکترونیک بازار سرمایه است.


علاقه‌مندان می‌توانند مجموعه قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی در بازار سرمایه ایران، را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع و یا از سایت بورس پاب تهیه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر