صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۳۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵

سرمربی قطر: برای شکست برابر ایران متاسفم/ ندیدم بازیکنانم وقت‌کشی کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر پس از شکست تیمش برابر ایران گفت: از هواداران تیم ملی فوتبال قطر عذرخواهی می کنم و برای این شکست متاسف هستم.
کد خبر : 114891

به گزارش گروه ورزشی آنا، دنیل کارینیو پس از شکست تیم ملی فوتبال قطر برابر ایران به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به ایران به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. البته به بازیکنان خودمان هم تبریک می گویم. از هواداران تیم ملی قطر هم عذرخواهی می کنم. برای این باخت متاسف هستیم. امیدوارم که در آینده بهترین عملکرد را داشته باشیم.


وی افزود: دو تیم همدیگر را به خوبی آنالیز کرده بودند و فضا را هم بسته بودند. نمایش هر دو تیم بسیار نزدیک به هم بود. ایران قصد داشت از توپ های بلند استفاده کند که ما راه آنها را بستیم. با این حال هر دو تیم تلاش کردند و ما در دقایق آخر اشتباه کردیم و گل خوردیم.


دنیل کارینیو در مورد اتلاف وقت توسط بازیکنانش گفت: من در طول بازی چنین موردی را مشاهده نکردم و نمی دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنید.


سرمربی تیم قطر در مورد اینکه گل اول ایران آفساید بود یا نه و در اواخر مسابقه هم اتفاقات ناخوشایندی رخ داد، گفت: بازی سخت و نفسگیر برای هر دو تیم بود گل می‌توانست آفساید باشد اما قبول کنید که اشتباه بد از طرف ما بود و ضربه بد را گلر ما زد و داور در جای خوبی ایستاده بود و او در مورد گل تصمیم گیری کرد.


وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه شما خونسرد هستید اما چرا در اواخر مسابقه رفتاری خشونت آمیز نشان دادید آیا می‌خواستید که رفتار نیمکت ایران را تلافی کنید، گفت: فکر می کنم بازی در مجموع عادی بود و هر دو تیم برای برد تلاش می‌کردند شاید بازیکنان ما خشن رفتار کردند ولی نیمکت ایران هم رفتاری مشابه ما داشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایران فوتبال
ارسال نظر