صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
رئیس واحد جویبار:

بهترین فرصت برای کارمندان، خدمتگزاری به مردم و کسب روزی حلال است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار وجود نیروی انسانی خلاق و پرتلاش را از جمله نقاط قوت هر مجموعه ای دانست و گفت: «نیروی انسانی کارآمد سازمان را به سرمنزل مقصود خواهد رساند و بهترین فرصت‌ها برای کارمندان فرصت خدمتگزاری به مردم و کسب روزی حلال است.»
کد خبر : 113825

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر داریوش حمیدی در مراسم گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از کارکنان نمونه واحد جویبار با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید والامقام شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: «بر تمامی کارکنان دانشگاه در همه سطوح اداری واجب است در عمل ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند.»


وی تأکید کرد: «دانشگاه را خانه دوم خود بدانیم و تلاش بیشتری داشته باشیم تا در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر دانشگاه در استان باشیم. تلاش کنید محیطی آرام و مناسب برای علم آموزی مهیا کنید در تسهیل کار به دانشجویان کمک کنید. برخورد خوب شما با دانشجویان در ذهن آنها می‌ماند و آنها از شما الگو می‌گیرند.»


حمیدی افزود: «امروز زمان همدلی بیشتر در راستای برداشتن قدم‌های بلندتر است تا با رفتار آکادمیک و علمی در این مجموعه فرهنگی آموزشی در آستانه سال جدید تحصیلی فضا برای پذیرش و ثبت‌نام دانشجویان جدید فراهم شود.»


رئیس واحد جویبار ویژگی‌های کارمند نمونه را برشمرد و مواردی از قبیل اخلاق مداری، نظم، مسئولیت پذیری، آراستگی، و توکل بر خدا و دیگر موارد را یادآور شد.


حجت‌الاسلام ابوالحسن قلی‌پور، مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار نیز در باب اخلاق کارگزاران در حکومت اسلامی از بیانات ارزشمند حضرت علی(ع) سه بعد را مطرح کرد که بعد اول برگفته از بیان قرآن کریم درباره امانت مسئولیت است که باید افرادی که لایق هستند بار این امانت را به دوش کشند. بعد دوم استبدادگریزی و بعد سوم اصل محبت و صمیمت با مردم و مردم‌گرایی در حکومت اسلامی است.»


در این مراسم از کارکنان نمونه واحد جویبار با لوح سپاس و هدایا قدردانی به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر