صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵

نظر دو بازیکن قطر در مورد بازی با ایران

تیم ملی فوتبال قطر در نخستین بازی خود در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه پنج شنبه هفته جاری در آزادی به مصاف ایران خواهد رفت.
کد خبر : 113755

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از الکاس، احمد موسی، ستاره قطری‌ها درباره این دیدار گفت: «این دیدار در ایران برگزار می شود و این کار ما را سخت می کند. بدون شک بازی سختی پیش رو داریم، اما ما آماده هستیم و از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی به سر می بریم. می خواهیم در نخستین گام خود مقتدرانه ظاهر شویم و نتیجه خوبی به دست آوریم. هدف قطر صعود به جام جهانی است.»


ستاره قطری‌ها ادامه داد: «اردوهای خوبی را برگزار و خوب تمرین کرده‌ایم. با آمادگی کامل برابر ایران به میدان خواهیم رفت. احترام زیادی برای ایران قائل هستیم، اما باید تاکید کنم که ترسی هم از این تیم نداریم. امیدوارم که دست پر از ایران بر گردیم و بتوانیم نتیجه لازم را به دست آوریم.»


مشعل عبدالله،‌ مهاجم قطری‌ها هم درباره این دیدار، اظهار کرد: «قطر شانس بالایی برای صعود به جام جهانی دارد. بازی سختی پیش رو داریم، اما هدف ما این است که نتیجه رضایت بخشی به دست آوریم و از تهران دست پر برگردیم. بسیار خوب تمرین کرده‌ایم و از آمادگی بالایی برخوردار هستیم.»


مهاجم قطری‌ها در ادامه همچنین اضافه کرد: «همه بازیکنان قطر می دانند که بازی سختی برابر ایران دارند و به همین خاطر با نهایت توان خود به میدان می روند و بیشتر از حد و توان خود تلاش خواهند کرد. کادر فنی نقشه خوبی برای این دیدار دارند و امید زیادی داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر