صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
افشین نوروزی در گفتگو با آنا:

حضور دادگان در دانشگاه آزاد به این تیم نظم داده است/ به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم

ملی‌پوش تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد از سفر تیم ملی به کشورهای مجارستان و لوگزامبورگ خبر داد و گفت: این دو اردو جنبه تدارکاتی برای تیم ملی دارد تا برای مسابقات جهانی چین آماده شویم.
کد خبر : 11375

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، از اعزام تیم ملی تنیس روی میز ایران به اردوی مجارستان خبر داد و گفت: امشب به همراه تیم ملی تنیس روی میز راهی بوداپست مجارستان خواهیم شد تا اردوی مشترکی را به مدت 5 روز با کشور مجارستان برگزار کنیم. البته قرار است دو کشور دیگر هم در این اردو حاضر باشند که احتمالا کشورهای فرانسه و بلژیک خواهند بود.


کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: پس از پایان اردوی مجارستان به کشور لوگزامبورگ سفر خواهیم کرد تا در مسابقات بین‌المللی این کشور حاضر شویم. این مسابقات به صورت تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد و امتیاز آن در رنکینگ جهانی ورزشکاران تاثیر می‌گذارد.


وی اضافه کرد: پس از سفر به این دو کشور به ایران بازمی‌گردیم و بعد از 2 یا 3 روز استراحت راهی چین خواهیم شد تا در مسابقات جام جهانی تنیس روی میز شرکت کنیم. این مسابقات قرار است از 6 تا 13 اردیبهشت در دو بخش دوبل و انفرادی به میزبانی چین برگزار شود.


نوروزی در پاسخ به این سوال که این مسابقات تا چه حد در کسب سهمیه المپیک موثر خواهد بود، گفت: بدن شک بی تاثیر نیست اما معمولا برای مسابقات المپیک رقابت انتخابی هم به صورت جداگانه برگزار می‌شود.


وی درباره شرایط آمادگی خود اظهار کرد: پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ از 29 اسفند ماه راهی اتریش شدم و در یکی از حرفه‌ای‌ترین کمپ‌های تمرینی این کشور تمریناتم را پیگیری کردم و در حال حاضر از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستم. در دو روز گذشته هم در اردوی تیم ملی و زیر نظر کادر فنی تمرین کرده‌ایم.


بازیکن تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد درباره برگزاری لیگ برتر ، گفت: خوشبختانه با تیم دانشگاه آزاد موفق شدیم در مرحله مقدماتی به مقام قهرمانی برسیم. اسکلت تیم دانشگاه آزاد را بازیکنان تیم ملی تشکیل می‌دهند و همین امر سبب شده است نتایج خوبی کسب کنیم.


وی ضمن تقدیر از عملکرد محمد دادگان در راس مدیریت ورزش دانشگاه آزاد ، خاطرنشان کرد: حضور وی در ورزش دانشگاه آزاد سبب شده است که نظم و انضباط خوبی بر تیم حاکم باشد و با حمایت‌های خوب تیم نتیجه لازم را بگیرد.


نوروزی درباره مرحله پلی‌آف لیگ تنیس روی میز ، افزود: این مرحله 10 روز پس از پایان مسابقات جام جهانی یعنی در 25 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تیم دانشگاه آزاد در مرحله اول باید به مصاف تیم شهرداری تبریز برود.


وی اضافه کرد: تیم شهرداری تبریز دو بازیکن چینی در اختیار دارد که بسیار قوی هستند و کار سختی مقایل این تیم خواهیم داشت. در دیگر دیدار پلی‌آف هم تیم خلج پژم به مصاف پتروشیمی خواهد رفت.


ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد در پایان گفت: امیدواریم در مسابقات پیش رو با تیم ملی بهترین نتایج را کسب کنیم و با تیم دانشگاه آزاد هم عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم.






انتهای پیام/

ارسال نظر