صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

ایرانپوریان: مقابل پرسپولیس باید بزرگی کنیم/ باید یک جام به هوادارانمان بدهیم

مدافع تراکتورسازی گفت: نتیجه دیدار ما با پرسپولیس در زمین مسابقه مشخص می‌شود.
کد خبر : 113424

محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اتفاقات و درگیری هایی که در دیدار دوستانه با پیکان به وجود آمد، گفت: «خدا شاهده من دوست ندارم در مورد آن بازی صحبت کنم. ما یک بازی تدارکاتی با تیم پیکان داشتیم که به خاطر برخی حواشی بیهوده بازی نیمه تمام ماند و به نظرم داور بهترین تصمیم را گرفت. دلیلی ندارد به این حاشیه ها دامن بزنم. هر چه بود تمام شده و امیدوارم که بعد از این شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.»


او ادامه داد: «متاسفانه از قول من نوشتتند که اعتراضات بازیکنان پیکان باعث شد که دیدار تدارکاتی ما تعطیل شود. در حالی که من گفته بودم اعتراضات بازیکنان دو تیم داور را ناچار به تعطیل کردن مسابقه کرد. بهتر است دیگر به این موضوع پرداخته نشود و باز هم امیدوارم هیج کدام از دیدارهای فوتبال کشور ما به این قبیل اتفاقات غلط نرسد.»


مدافع تراکتورسازی در واکنش به اینکه حواشی دیدار با پیکان باعث شده تا دیدار این تیم با پرسپولیس که قرار است در همان زمین اختصاصی تراکتورسازی برگزار شود، از حالا با نگرانی های زیادی همراه باشد، تصریح کرد: «نه اصلا دیدار ما با پرسپولیس تحت الشعاع اتفاقات بازی ما با پیکان قرار نمی گیرد چون ما 3 بازی در این ورزشگاه انجام دادیم و این دیدارها بدون کوچکترین برخورد و دلخوری به پایان رسیده است. نتیجه بازی هم در زمین مشخص شده است. این بازی ها ملاک است برای اینکه ثابت شود این نوع نگاه فقط برای زیر سوال بردن ورزشگاه ماست. به نظرم جدال ما با پرسپولیس بدون مشکلی برگزار می‌شود.»


وی درباره اینکه نظرش در خصوص دیدار با پرسپولیس چیست، عنوان کرد: «شک ندارم که بازی خیلی سختی داریم. باید در این بازی بزرگ، بزرگی کنیم. بدون اشتباه بازی کنیم تا به هدف خود که کسب 3 امتیاز است برسیم. اگر به این مهم دست یابیم، شرایط برای تیم ما خیلی خوب می شود. تیم ما مستحکم‌تر به راه خود ادامه می دهد و سعی خواهد کرد تا صدرجدول را به خوبی حفظ کند. البته با حرف زدن نمی توان به هدف رسید. باید برویم با تلاش زیاد خود را آماده کنیم تا در روز بازی با پرسپولیس سربلند شویم.»


ایرانپوریان در پایان خاطرنشان کرد: «مطمئنا در اهداف این فصل ما اهدای حداقل یک جام به هواداران در برنامه ما قرار دارد. مسلما نمی توان از حالا صحبتی برای قهرمانی کرد چرا که جدول تا آخر فصل دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. ما باید بازی به بازی حریفان را مغلوب کنیم تا در پایان فصل به هدف خود برسیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر