صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴

دعوت از دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برای شرکت در لیگ ستارگان بوکس حرفه‌ای جهان

کاپیتان تیم ملی بزرگسالان ایران به عنوان دومین ورزشکار تاریخ بوکس ایران، از طرف فدراسیون جهانی بوکس به لیگ ستارگان بوکس حرفه‌ای جهان دعوت شده و در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
کد خبر : 11331

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، امین قاسمی پور دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران، در لیگ ستارگان بوکس حرفه ای دنیا شرکت می کند.


امین قاسمی پور از سال 1378 و در سن 17 سالگی، در سالن پیرسرای شهر رشت ورزش بوکس را آغاز کرد و با پشتکار خود توانست از سال 1381 وارد مسابقات بوکس قهرمانی کشور شود.


قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار آنا در رشت، اظهار کرد: از سال 1381 وارد مسابقات قهرمانی کشور شده که توانستم با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات، به تیم ملی جوانان راه پیدا کنم.


این دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و اکنون به عنوان سرپرست هیأت بوکس استان گیلان و کاپیتان تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران مشغول فعالیت است.


امین قاسمی پور، در کارنامه ورزشی خود افتخارات زیادی را کسب کرده که می توان به کسب مقام دوم مسابقات جوانان کشور در سال 82، مقام اول مسابقات بزرگسالان کشور در سال 83، مقام اول بزرگسالان کشور در سال 84، مقام اول بزرگسالان کشور در سال 89، مقام اول مسابقات بزرگسالان کشور در سال 92، مقام اول مسابقات بزرگسالان کشور در سال 93 و کسب مدالهای بین المللی و جهانی مانند قهرمانی بزرگسالان جهان در سال 2011 باکو، قهرمانی آسیا در سال 2013 اردن، المپیک 2012 لندن به عنوان تنها نماینده گیلانی در این مسابقات، کسب مقام سوم قهرمانی آسیا در قزاقستان، نفر پنجم بازی های آسیایی اینچوان در سال 2014، مقام سوم مسابقات بین المللی سن پترزبورگ روسیه، مدال برنز مسابقات بین المللی 2010 ارمنستان اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر