صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵

بحران ورزشگاه در بازی تراکتور و پرسپولیس

باتوجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام هنوز در مراحل ترمیم و بازسازی است و تا 20 شهریور هم آماده نمی شود مسئولان تیم تبریزی برای جایگزینی ورزشگاه دست به کار شدند.
کد خبر : 112879

به گزارش خبرنگار آنا، کمتر از 16 روز تا بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران باقی نمانده است اما هنوز محل برگزاری این بازی مشخص نیست و به چالشی بزرگ تبدیل شده است.


با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام(ره) مراحل ترمیم و بازسازی چمن خود را پشت سر می‌گذارد و احتمالا این ورزشگاه تا تاریخ 20 شهریور ماه برای برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس آماده نمی‌شود، مسئولان تیم تبریزی برای جایگزینی ورزشگاه دست به کار شدند.


در چنین شرایطی برگزاری مسابقه حساس تراکتورسازی و پرسپولیس در ابهام عجیبی قرار گرفته است. تراکتوری ها اعلام کردند تحت هیچ شرایطی راضی به برگزاری مسابقه در تهران و یا ورزشگاه های شهرهای دیگر نیستند.


از سوی دیگر ورزشگاه بنیان دیزل از سوی گسترش فولاد در اختیار تراکتورسازی قرار نمی گیرد و تنها گزینه موجود ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی است. با اینکه در این ورزشگاه پیش از این 3 مسابقه دیگر برگزار شده اما شرایط حساس بازی تراکتورسازی و پرسپولیس ممکن است با مخالفت شورای تامین مواجه شود. ورزشگاه تراکتور، استانداردهای لازم را برای برگزاری مسابقه لیگ برتری ندارد و باید دید چه سرنوشتی درباره محل برگزاری این بازی هیجان انگیز به وجود خواهد آمد.



انتهای پیام/

ارسال نظر