صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵

بهمن کامل: در تعطیلات لیگ برنامه تاکتیکی داشتیم/تا پایان فصل رتبه تک رقمی خواهیم داشت

بازیکن ماشین سازی گفت: امسال شاید اولین سالی است که نمی توانیم پیش بینی کنیم کدام تیم ها در جدول می مانند و کدام یک سقوط می کنند چرا که تمام تیم ها یارگیری های خوبی انجام داده اند.
کد خبر : 112874

بهمن کامل بازیکن تیم ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره وضعیت تیم ماشین سازی در چهار هفته اول لیگ برتر گفت: «خدارا شکر توانستیم در این چهار هفته ابتدایی لیگ، بازی های خوبی ارائه دهیم. کادر فنی هم از عملکردمان در این چهارهفته راضی بوده البته باید بیشتر تلاش کنیم چرا که در میانه های راه بازی ها سخت تر و فشرده تر می شود.»


وی ادامه داد: «در بازی مقابل گسترش فولاد داور سخت‌گیرانه قضاوت کرد و همین باعث شد که بازیکن ما از زمین اخراج شود اما با این شرایط بعد از ده نفره شدن بازی خوبی ارائه دادیم. در بازی با صبا نیز همانند بازی گسترش یک گل زدیم که باز کمک داور آفساید اعلام کرد.»


بازیکن ماشین سازی افزود: «در بازی مقابل تراکتور هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و از موقعیت های به بهترین شکل استفاده کردیم ولی اگر ده نفره نبودیم شاید نتیجه بازی طور دیگری رقم می خورد. در این بازی داور یک پنالتی به نفع تراکتوری ها اعلام کرد که من عامل آن بودم ولی باید بگویم پنالتی نبود چرا که برخوردی نداشتیم و با بازیکن تیم حریف در کورس بودیم.»


کامل همچنین در مورد تعطیلی لیگ و برنامه تیمشان در این مدت تصریح کرد: «در تعطیلی لیگ سرمربی و اعضا کادر فنی تاکتیک های مورد نیاز برای ادامه لیگ بررسی کردند تا در بازی ها نتایج خوبی کسب کنیم و هوادران تبریزی را خوشحال کنیم.»


وی در پایان به عملکرد تیم ها در چهار هفته ابتدایی لیگ اشاره کرد و گفت: «امسال شاید اولین سالی است که نمی توانیم پیش بینی کنیم کدام تیم ها در جدول می مانند و کدام یک سقوط می کنند چرا که تمام تیم ها یارگیری های خوبی انجام داده اند. به طور حتم ماشین سازی سعی خواهد کرد تا در پایان فصل رتبهای تک رقمی داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر