صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴

ائتلاف «بدر» خواستار پیگرد قضایی رسانه‌هاى مخالف جهاد در عراق شد

نماینده مجلس و عضو ائتلاف «بدر»، تجاوز و غارت در مناطق آزاد شده به‌وسیله هر دستگاهی که انجام شود را محکوم کرد و گفت که این اعمال به‌زودی تحت پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.
کد خبر : 11185

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری انا به‌نقل از پایگاه خبری «اتجاه پرس»، «عبدالحسین ازیرجاوی» نماینده مجلس و عضو ائتلاف بدر گفت: راه و روش گروه‌های مقاومت اسلامی و داوطلبان برای همه آشکار، و نقطه مقابل تجاوز و غارتی است که در مناطق آزاد شده مشاهده شده است.


براساس این گزارش، «ازیرجاوی» افزود: برخی گروه‌های تروریستی و افراطی که از خارج «صلاح‌الدین» آمده‌اند مرتکب تجاوزات این‌چنینی شده‌اند تا رزمندگانی که داعش را از این سرزمین بیرون راندند را بدنام کنند.


وی افزود: شبکه‌های خبری که رزمندگان را به چپاول وغارت متهم می‌کنند «مغرض» هستند و طبق دستورالعمل‌های داخلی و خارجی عمل می‌کنند.


این عضو ائتلاف «بدر» خواستار ممنوعیت ورود این شبکه‌ها مناطق آزاد شد و افزود: این شبکه‌های مغرض حقیقت آنچه در این مناطق می‌گذرد را منتقل نمی‌کنند.


«ازیرجاوی» از مدیرکل رسانه‌های عراق خواست با شبکه‌هایی که رزمندگان را بدنام می‌کنند برخورد نمایند و مجوز کار را از آنان بگیرند تا این توهین‌ها به رزمندگانی که خونشان را در راه بازپس‌گیری خاک عراق از داعش اهدا کرده‌اند تکرار نشود.


انتهای پیام/

برچسب ها: عراق
ارسال نظر