صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

آغاز مرحله نخست فروش سوخت به ایرلاین‌ها با استفاده از کارت‌های بانکی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از فروش و تحویل سوخت به ناوگان هوایی داخلی کشور از فردا (یکم شهریورماه) به صورت نقدی از طریق کارت‌های بانکی خبر داد.
کد خبر : 111673

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سید ناصر سجادی با بیان این‌که این طرح از فردا برای تنها ٦ فرودگاه که دارای کمترین تعداد پرواز است، آغاز می‌شود، گفت: این طرح تا پایان شهریورماه در فرودگاه‌های سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
وی افزود: همه زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات لازم در فرودگاه‌های سراسر کشور به منظور پرداخت نقدی بهای سوخت از طریق کارت‌های بانکی فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: همه شرکت‌های هواپیمایی از فردا ملزم به پرداخت نقدی سوخت در فرودگاه‌ها از طریق بانک‌های عامل (خودپردازها و دستگاه‌های پوز) هستند.
وی اعلام کرد: از یکم شهریورماه امسال فروش و تامین سوخت شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، آسمان، ماهان، کیش ایر، تابان، کاسپین، زاگرس، آتا، قشم ایر، معراج، نفت و اترک تنها به صورت نقدی و با استفاده از کارت اعتباری بانکی امکانپذیر است.
به گفته سجادی، در صورت رعایت نکردن و اجرای این دستورعمل از سوی شرکت‌های هواپیمایی همه مسئولیت‌ها و تبعات ناشی از این اقدام به عهده شرکت‌ها بوده و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال مشکلات ایجاد شده نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: با ایجاد زیرساخت‌های لازم در همه فرودگاه‌های کشور زمان اجرای این طرح از ابتدای مردادماه به همه شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پایان از مدیران شرکت‌های هواپیمایی خواست تا با تهیه و تامین کارت‌های بانکی معتبر، از جمله بانک ملت که به طور اختصاصی برای همین منظور طراحی و آماده شده، نسبت به تحویل سوخت اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر