صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴

«نتانیاهو» برای اخلال در توافق هسته‌ای دست به دامان رسانه‌های آمریکایی شد

نخست‌وزیر اسرائیل که نتوانسته بود کشورهای غربی را از توافق هسته‌ای با ایران بازدارد، این‌بار برای توجیه نارضایتی خود و اسرائیل از توافق بر سر پرونده هسته‌ای ایران به رسانه‌های آمریکایی پناه آورده است.
کد خبر : 11157

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «مصری‌الیوم»، دقتر نخست‌وزیر اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «بنیامین نتانیاهو» تاکنون علاوه بر مصاحبه‌های مطبوعاتی، با شبکه‌های خبری «ان‌بی‌سی»، «ای‌بی‌سی» و «سی‌ان‌ان» گفت‌وگو کرده است تا بتواند کشورهای غربی را از توافق هسته‌ای با ایران بازدارد.


براساس این گزارش، «نتانیاهو» در این مصاحبه‌ها گفته است: معتقدم که این توافق‌نامه (اشاره به توفق بر سر چارچوب‌ها که پنج‌شنبه گذشته ایران و گروه 5+1 به آن دست یافتند) برای ایران یک رویا و برای کشورهای جهان همچون کابوس است.


وی در خلال مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» آمریکا گفت: همه جهان دستیابی به توافق با کره‌شمالی را جشن گرفتند و آن را پیروزی بزرگی خواندند و بازرسی‌ها تنها توانست برنامه هسته‌ای آن‌ها را محدود کند. همه از این توافق استقبال کردند ولی در نهایت همه دریافتند که آن توافق «بد» بود و منجر به وضع کنونی در کره‌شمالی شد.


«نتانیاهو» افزود: معتقدم که این موضوع اکنون برای ایران نیز صادق است ولی ایران بسیار خطرناک‌تر از کره‌شمالی است. ایران کشوری اسلامی است که می‌خواهد بر منطقه و جهان تسلط یابد و این موضوع را می‌توان از لابه‌لای سخنان روحانیون آنجا فهمید. ایرانی‌ها پیش‌تر شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دادند و اکنون بر سر توافق با آمریکا جشن می گیرند و به خیابان‌ها می‌ریزند.


انتهای پیام/

ارسال نظر