صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا؛

پورموسوی: امتیازات با ارزشی را از دست دادیم/ پدیده برای شکست ما برنامه دارد

سرمربی استقلال خوزستان گفت: برنامه تیم ملی به گونه‌ای چیده شود که تیم‌های لیگ برتری آسیب کمتری ببینند و این کار را باید سرمربی تیم ملی انجام دهد.
کد خبر : 111467

سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا با اشاره به استفاده مفید تیمش از تعطیلات لیگ برتر گفت: «با توجه به اینکه می‌دانستیم رقابت‌های لیگ برتر پس از هفته چهارم تعطیل می‌شود،‌ برنامه‌ خود را به نحوی تنظیم کرده بودیم که بتوانیم بازیکنان تیم را در سطحی نگه داریم که با شروع دوباره مسابقات به مشکل خاصی برنخوریم. شاید در این بین بهترین عملکرد را بازیکنان جوان تیم داشتند که توانستند به خوبی خود را به بازیکنان باتجربه تیم نزدیک کنند.»


او در ادامه افزود: «البته باید به این نکته نیز اذعان داشت که تعطیلی رقابت‌های لیگ به صورت ناخواسته کیفیت بازیکنان را پایین می‌آورد. آنها عادت کردند که با برنامه در هر هفته بازی کنند و برای دیدار هفته آینده خود نیز آماده شوند اما تعطیلی لیگ حتی با اطلاع قبلی هم بازیکن را از شرایط مسابقه خارج می‌کند. این موضوع برای تمامی تیم‌هاست و وقتی بازیکنان نتوانند با تمرکز کافی در جریان رقابت‌های لیگ به میدان بروند ناخواسته کیفیت لیگ هم پایین می‌آید. اینکه در عرض 20 روز 4 بازی را انجام دهید و سپس یک ماه بازی نکنید و دوباره چند بازی متوالی را انجام دهید نمی‌تواند بازیکنان تیم‌ها را در فرم مناسبی قرار دهد.»


سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به این موضوع که رقابت‌های تیم ملی در اولویت قراردارد و تمامی مربیان لیگ برتر هم این مسئله را اعلام کرده‌اند، بیان داشت: «من هم قبول دارم که صعود به جام‌جهانی بزرگترین افتخاری است که نصیب هر تیم ملی می‌شود. ما هم باید به نحوی برنامه را جلو ببریم که تیم ملی مقابل حریفان خود بهترین نمایش را داشته باشند و یک بار دیگر ایران به جام جهانی برود اما من می‌گویم برنامه تیم ملی به گونه‌ای چیده شود که تیم‌های لیگ برتری آسیب کمتری ببینند و این کار را باید سرمربی تیم ملی انجام دهد.»


وی خاطرنشان کرد: «ما هر چه قدر هم در تعطیلات لیگ برتر بازی‌های دوستانه انجام دهیم، نمی‌توانیم بازیکنان را با آن کیفیتی که لازم است روانه رقابت‌های لیگ برتر کنیم که خود این مسابقات می‌تواند بازیکنان را به آن سطح برساند. نگاه بچه‌های ما به دیدارهای تدارکاتی نگاهی نیست که به رقابت‌های لیگ برتر دارند و اگر هم حریفان را جدی بگیرند ممکن است دچار مصدومیت شوند و این موضوع هم در طول رقابت‌های لیگ به ما لطمه می‌زند.»


پورموسوی در مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان و نارضایتی بازیکنان این تیم نیز عنوان کرد: «این مسئله به صورت ناخواسته به تیم ما صدمه می‌زند و سخت است که بتوانیم بازیکنان تیم را در شرایطی قرار دهیم که بتوانند با تمام وجود در خدمت تیم باشند. هرچند من از بازیکنان تیم خواستم که توجهی به مسائل مالی نداشته باشند و تمرکز خود را به بازی های تیم در لیگ برتر و مسائل فنی بدهند. امیدوارم بانک ملی که به جای شرکت گروه ملی اسپانسر استقلال خوزستان شده است هر چه زودتر بتواند نیازهای مالی تیم را برطرف کند تا به صورت کامل به دنبال برنامه‌‌های تیم در بازی‌های لیگ برتر باشیم.»


او در خصوص دیدار با پدیده در هفته پنجم لیگ برتر نیز عنوان کرد: «همه تیم‌ها در لیگ برتر خوب هستند و تیم پدیده هم از این قاعده مستثنی نیست. بازی در خانه این تیم است و ما هم باید برنده از زمین خارج شویم. در 4 هفته اول 7 امتیاز از دست دادیم و نباید از جمع تیم‌های بالای جدول دور شویم. لیگ را با دقت شروع می‌کنیم. باید با تمرکز خوبی بازی کنیم و مراقب این نکته باشیم که تیم پدیده آماده‌تر از فصل گذشته است و با توجه به اینکه کادرفنی این تیم حفظ شده قطعا برنامه مناسبی برای شکست ما در مشهد دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر