صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

آئین رونمایی از کتاب «لذت حال خوب» در فرهنگ‌سرای تهران

آئین رونمایی از کتاب «لذت حال خوب» نوشته رضا رنجبر با حضور نویسنده کتاب و جعفر حاج کریم نظری، مسئول انتشارات نظری 30 مرداد ساعت 15در «سالن همایش طهرون» فرهنگ‌سرای تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 110773

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران «آئین رونمایی از کتاب» حال خوب نوشته رضا رنجبر با حضور نویسنده کتاب و پری رضوی، ناهید اسدی، محمدحسین جیگاره و مهر یزدان برگزار خواهد شد.


در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «در دوران کودکی پدرم مدام اصرار داشت فقط یک راه را برای رفتن از خانه به مدرسه انتخاب کنم و از همان راه برگردم، و من اصرار داشتم راه‌های جدید و جاده‌های جدید را ببینم پدرم می‌ترسید گم شوم و من تجربه کرده بودم که در گم شدن انسان پیدا می‌شود.»


رضا رنجبر دکترای ارتباطات و کارگردانی سینما از دانشگاه کمبریج انگلستان را در سوابق خود دارد. وی یکی از نویسندگان در حوزه های مهارت های زندگی، فن بیان و مبتکر همایش سراسری خانه آرام من است.


علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند به نشانی فرهنگسرای تهران (انتهای بزرگراه رسالت، سه راه دهکده المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو) مراجعه و یا با شماره تلفن 44137060 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: رونمایی کتاب
ارسال نظر