صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نمایشی جدید به شیوه تئاتر اشیا

تماشاخانه سه نقطه، «سکوت» را تجربه می‌کند

«سکوت» نمایش جدیدی است که با کارگردانی امیر علی سی سی پور از ساعت 19 روز یکشنبه 31 مرداد ماه سال جاری اجرای خود را در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشخانه سه نقطه آغاز می کند.
کد خبر : 110661

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه در ادامه برنامه‌های این مرکز نمایشی درخصوص توجه به نمایش‌های عروسکی و شیوه اجرایی تئاتر اشیا، نمایش سکوت که اقتباسی از رمان ارواح و نمایشنامه «سکوت»، نوشته پل استر است با طراحی و کارگردانی امیر علی سی سی پور اجرای خود را از روز یکشنبه 31 مرداد ماه در سالن استاد شکیبایی تماشاخانه سه نقطه آغاز می کند.


بر پایه این گزارش عواملی که در اجرای سکوت همکاری می‌کنند عبارتند از: کارگردان و نویسنده: امیرعلی سی‌سی‌پور، بازیگردان ها: عباس دلیر، عاطفه خدا کرمی، کبری رضایی، محمد امین سی سی پور، دستیار کارگردان: عباس دلیر، طراح صحنه: امیر علی سی سی پور، ساخت دکور: موسی قناد زاده، طراح پوستر: مصطفی همتی، مشاور هنری: امیر حسن نجفی، عکاس: سیاوش فرهادی، امور ارتباطات رسانه‌ای: روابط عمومی سه نقطه (ندا طهرانی- مصطفی محمودی) ، تبلیغات فضای مجازی: طراحان هنر ایرانیان.


امیر علی سی سی پور پیش از این و از سال 1386 تجربه هایی را در حوزه ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند داشته و تاکنون 5 فیلم در این دو حوزه ساخته است.


وی که پیش از این در صحنه تئاتر به عنوان بازیگر حضور داشته با نمایش سکوت نخستین تجربه کارگردانی خود در تئاتر را رقم زده است.



«سکوت» با مدت زمان 40 دقیقه و با بهای بلیت 15 هزار تومان تا روز 18 شهریور ماه بر روی صحنه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو و خرید بلیت های نمایش به پایگاه فروش بلیت تیوال مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر