صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۴۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
حسین رضازاده در گفت وگو با آنا؛

شانس آوردیم که روس‌ها و قزاق‌ها در المپیک حضور ندارند/احساس می کنم سلیمی می‌تواند طلا بگیرد

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: من احساس می کنم سلیمی توانایی رسیدن به مدال طلای رقابت‌های المپیک را دارد.
کد خبر : 110423

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات المپیک ریو تاکنون موفق شد با کسب دو مدال طلا نتیجه خوبی را کسب کند و امشب هم بهداد سلیمی آخرین شانس ما در این رشته برای کسب سومین مدال وزنه برداری ایران در المپیک ریو است.


حسین رضازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج وزنه برداران ایران در رقابت‌های المپیک ریو گفت: «وزنه برداران تیم ملی تا اینجای کار نتیجه خوبی را کسب کردند و اگر سلیمی هم بتواند سومین مدال طلای ایران را کسب کند بهترین نتیجه را ملی‌پوشان در چند طول ادوار المپیک می گیرند. البته ما در این دوره شانس آوردیم که روس‌ها و چند وزنه بردار قدرتمند قزاقستان از مسابقات محروم شدند و اگر آنها در ریو حضور داشتند شاید رنگ مدال وزنه برداران ما فرق می‌کرد.»


وی در رابطه با وضعیت بهداد سلیمی برای رسیدن به مدال طلای وزن مثبت 105 کیلوگرم المپیک ریو بیان کرد: «بهداد در تمریناتی که بعد از مصدومیتش انجام داد وزنه‌هایی خوبی زد و تنها رقیبش در این وزن، وزنه بردار گرجستانی است که سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا به مقام نخست رسید. این وزنه بردار 3 ماه قبل در رقابت‌های قهرمانی اروپا هم با مهار وزنه 212 کیلوگرم در یکضرب و 251 کیلوگرم در دوضرب قهرمان اروپا شد. اما من احساس می کنم سلیمی توانایی رسیدن به مدال طلای این رقابت‌ها را دارد.»


سلیمی در خصوص مشکلات بوجود آمده میان کیانوش رستمی و انوشیروانی که باعث شد سرمربی تیم ملی در زمان مسابقه رستمی او را همراهی نکند افزود: «مشکلات رستمی و انوشیروانی به ایران برمی گردد و به همین دلیل رستمی تنها تمرین می‌کرد و بعد از کسب مدال طلا هم اعلام کرد که تک و تنها تمرین و هیچ مربی نداشت. این مشکلات در ورزش وجود دارد و اختلافاتی است که در رشته ورزشی میان سرمربی تیم و ورزشکار پیش می‌آید.»


رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری در مورد صحبت‌های بهادر مولایی در رابطه با عدم اعزامش به مسابقات المپیک گفت: «به نظر من بهادر مولایی باید به مسابقات المپیک اعزام می‌شد، چون در تمرینات وزنه‌های خوبی زده بود اما مسئولین فدراسیون ترجیح دادند که علی هاشمی را به جای مولایی به المپیک بفرستند. در واقع انوشیروانی در انتخاب وزنه برداران المپیک نقش زیادی نداشت و این انتخاب‌ها از طرف افراد دیگر صورت گرفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر