صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز:هر جلسه برای روحانی و هاشمی دعوت‌نامه ارسال می‌شود

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: هر جلسه برای آقایان روحانی و هاشمی دعوت نامه ارسال می‌شود؛ این دو نفر عضو ثابت جامعه روحانیت هستند و درصورتی‌که تمایل داشته باشند می‌توانند در جلسات حضور داشته باشند اما مدتی است که به این جلسات نیامده‌اند.
کد خبر : 110233

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحیمقدم در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به انتخاب اعضای جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: برای اضافه شدن به تعداد اعضای جامعه روحانیت مبارز یک عده خودشان داوطلب بودند و برخی هم توسط اعضا پیشنهاد شده بودند.


او افزود: در همین راستا در مجموع، از حدود ۲۰ فردی که عضویت آنها در دست بررسی بود، شش نفر از آنها که بالاترین آرای اعضای جامعه روحانیت مبارز را کسب کردند به عضویت این تشکل درآمدند.


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: بر همین اساس حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر امام جمعه اصفهان، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام محمد محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان، آیت‌الله محسن قمی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و حجت‌الاسلام سیدجمال‌الدین دین‌پرور مدیر بنیاد نهج‌البلاغه اعضای جدید جامعه روحانیت هستند. اعضای جدید در اولین جلسه جامعه روحانیت در هفته آینده شرکت خواهند کرد.


مصباحی‌مقدم در پاسخ به این سؤال که آیا بحث‌های مربوط به انتخابات سال آینده در جامعه روحانیت آغاز شده است؟ تأکید کرد: در کمیته سیاسی جامعه روحانیت مباحثی در مورد انتخابات آغاز شده است و تاکنون در این رابطه یک یا دو جلسه هم برگزار کردیم اما بحث‌های مطرح شده هنوز به نتیجه نرسیده است و در صورتی‌که نتیجه‌ای حاصل شود اول باید در شورای مرکزی جامعه روحانیت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


او در پاسخ به این سؤال که آیا روحانی و آیت‌الله هاشمی به جلسات جامعه روحانیت دعوت می‌شوند؟ گفت: هر جلسه برای آقایان دعوت‌نامه ارسال می‌شود این دو نفر عضو ثابت جامعه روحانیت هستند و درصورتی‌که تمایل داشته باشند می‌توانند در جلسات حضور داشته باشند اما مدتی است که به این جلسات نیامده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر