صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

پایان لوله گذاری ورزشگاه یادگار امام تبریزتا آخر هفته؛ پیشرفت فیزیکی 75 درصدی عملیات بازسازی

مجموعه یادگار امام تبریز که از حدود 50 روز گذشته کلنگ زنی شده است حالا با لوله گذاری و زهکشی مجموعه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر : 110113

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، با گذشت حدود 50 روز از آغاز اجرای عملیات بازسازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز این طرح اکنون با پیشرفت فیزیکی 75 درصدی در حال اجراست و آنگونه که مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام می‌گوید طبق برنامه زمان بندی شده باز سازی آن در موعد مقرر به پایان می‌رسد.


با مقایسه زمان اجرای عملیات و پیشرفت فیزیکی آن می‌توان امیدوار بود این ورزشگاه برای دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال که روز بیستم شهریور ماه برگزار خواهد شد، آماده خواهد شد.


در حال حاضر عملیات لوله گذاری ورزشگاه آغاز شده و این مرحله از کار در پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد که بعد از آن زه کشی صورت می‌گیرد و در ادامه با رسیدن چمن‌های وارداتی و نصب آنها، ورزشگاه آماده پذیرایی از مسابقات می‌شود.


همچنین طبق اعلام نماینده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در آذربایجان‌شرقی زمان آغاز پهن کردن چمن در استادیوم یادگار امام از سوم شهریور ماه آغاز می‌شود که این مرحله نیز حدود 8 یا 9 روز به طول خواهد انجامید.


بدین ترتیب در صورتی که مشکلی در ادامه عملیات بازسازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز پیش نیاید، این ورزشگاه به احتمال فراوان تا دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس آماده برگزاری مسابقات خواهد بود.


البته چمن استادیوم یادگار امام تبریز هم اکنون به گمرک رسیده اما ترخیص آن با مشکلاتی همراه شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور پرسپولیس
ارسال نظر